X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית הספר שנקר
▪  ▪  ▪

תואר כבוד יוענק לאמן והמעצב דן רייזינגר בנשף הגאלה השנתי שיקיים שנקר לרגל חגיגות ה-40 להיווסדו. רייזינגר, אמן רב-תחומי, חתן פרס ישראל לעיצוב (1998), מהחלוצים הבולטים והחשובים בשפת העיצוב הישראלי, נבחר לקבל תואר כבוד על פועלו ותרומתו לתרבות העיצוב הישראלי ועל תרומתו לשנקר. פרופ' אמוץ וינברג נשיא שנקר: "דן רייזינגר עיצב את הלוגו של שנקר והוא אשר ליווה את המחלקה לתקשורת חזותית עד שלב קבלת התואר".
דן רייזינגר הוא אמן רב-גווני שיצירותיו מתפרשות על קשת של תחומים: ציור, רישום, קולאז' ועיצוב גרפי, תלת-מימד וסביבתי. ריזינגר נולד בשנת 1934 ביוגוסלביה ועלה לארץ כפליט שואה ב-1949. יצירתו של רייזינגר, בוגר בצלאל, מתפרשת על פני מגוון מדיומים: ציור, רישום, קולאז', עיצוב גרפי, פיסול חוצות, מיצבים ופרויקטים ארכיטקטוניים וסביבתיים. עבודתו העיצובית הטביעה חותם עמוק על הסביבה בישראל ועם השנים זיכתה אותו בהכרה עולמית.
בעשרות שנות פעילותו, עיצב רייזינגר מאות כרזות, סמלי חברות ודימויים, הוא היה מעורב בעיצוב הפנים החזותי של הממסד הציבורי ושל השוק הפרטי כאחד. הוא עיצב סמלים מרכזיים של הממסד התרבותי, של מפעלי אמנות, של השירות הציבורי ושל מערכת הביטחון. בין השאר עיצב את הסמלים המסחריים של חברות מרכזיות במשק הישראלי ביניהן: אל על, טמבור, לילי, דלק, ישקר, רכבת ישראל, את עיטורי הגבורה, המופת והעוז, את הלוגו של מוזיאון תל אביב, תיאטרון הבימה ורבים אחרים. בשנת 1986 עיצב לוחות שנה למוזיאון ה-MOMA בניו-יורק. במהלך השנים הציג תערוכות יחיד רבות בארץ ובעולם בין היתר במוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב, במוזיאון היהודי בניו-יורק, ובגלריות בארץ וברחבי העולם.
נשף הגאלה של שנקר יתקיים ביום ה' 27 במאי, לאונרדו סיטי טאואר, במסגרתו תיערך קבלת פנים לנשיאה החדשה פרופ' יולי תמיר, ופרידה מהנשיא היוצא פרופ' אמוץ וינברג. לאירוע הוזמנו חבר הנאמנים הבינלאומי בראשו עומדת דנה עזריאלי, הארכיטקט ואיש העסקים דויד עזריאלי, שלום זיידלר, המכהן כיו"ר אגודת הידידים הישראלית, גד פרופר, סמי סגול, עו"ד יוסי לב, יו"ר הוועד המנהל, צבי ימיני, גבי רוטר, מיכה הוניגמן, יגאל שרייבר ובכירים נוספים. באירוע תועלה תצוגת של מעצבים מובילים, בוגרי שנקר בשלושת העשורים האחרונים, ביניהם: נילי לוטן (ארה"ב) בוגרת שנת 1981, אליאן סטולרו (1986), ירון מינקובסקי (1989), רונן חן (1990), נעמה בצלאל (1991), סיגל דקל (1998) אבשלום גור (אנגליה) בוגר שנת 1999, מאיה נגרי (2007), חן כהן (2009).

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il