X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוועד למלחמה באיידס ודורקס
▪  ▪  ▪

דורקס, הוועד למלחמה באיידס ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב יוצאים יחדיו בפעילות ראשונה מסוגה שמטרתה איסוף תרומות לוועד למלחמה באיידס וקידום המודעות למין בטוח שתתקיים ברחבת הקמפוס ביום הסטודנט הקרוב, יום חמישי ה-13.5.
במסגרת הפעילות דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם, יציב קונדום ענק שקוף (8.5 מטר) ברחבת הקמפוס, אליו יוזמנו להיכנס סטודנטים וסטודנטיות כשהם עטויים בלבוש מינימלי (בגדים תחתונים). המטרה היא להגיע לכדי קונדום מלא באנשים המסמלים את הזרעונים הנכלאים בקונדום ולא מצליחים להמשיך הלאה. הדמויות האנושיות ידגישו את השמירה על בריאות מינית של בני האדם באמצעות לבישת קונדום בעת קיום יחסי מין.
בשם כל סטודנט שיכנס לקונדום התחייב דורקס לתרום 100 שקלים ל"וועד למלחמה באיידס". בתמורה להירתמות, יקבל כל סטודנט שי ותעודת הוקרה המציינת את תרומתו. הפעילות תתרחש בשעה 18:00, אז באופן חד-פעמי יתמלא הקונדום במתנדבים ליצירת המיצג.
אילן כהן, סמנכ"ל שיווק ה-OTC ומוצרי צריכה של ניאופרם ישראל: "שיתוף פעולה ייחודי זה בין דורקס, הוועד למלחמה באיידס ואגודת הסטודנטים מהווה מודל לפעילויות המשלבות התנסות חווייתית מהנה ותרומה לקהילה באופן שכל הצדדים הלוקחים בהן חלק יוצאים נשכרים. אני מזמין את כל הסטודנטים לקחת חלק בפעילות ולעשות את ההבדל".
יונתן קרני, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "אני שמח שקהל הסטודנטים, שמשפיע על פעילות הוועד מאז יום הקמתו, ממשיך למלא תפקיד מוביל בהעלאת המודעות הציבורית לנושא. זה המקום להגיד תודה לכל הצעירים שבוחרים לשמש דוגמה אישית לאחרים ומאפשרים בכך גם תרומה חיונית להמשך פעילותנו בתחום המניעה והתמיכה".
אודות דורקס
דורקס הינו מותג הסקס המוביל בעולם ומי שחתום על רבים מהחידושים בתחום שיפור החוויה המינית, קידום המודעות לאמצעי מניעה. מדי שנה מוכרת החברה למעלה ממיליארד קונדומים ב-150 מדינות ברחבי העולם. בישראל קונדומי Durex הינם הנמכרים ביותר. המותג דורקס כולל מגוון רחב של קונדומים וכן את סדרת play Durex לגיוון ושיפור ההנאה המינית. חברת Durex מיוצגת בישראל על-ידי חברת ניאופרם ישראל.

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il