X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הנסיך הקטן
▪  ▪  ▪

חברת הנסיך הקטן, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי תינוקות איכותיים, קיבלה בימים אלה את הזיכיון לשיווק המותג קריולה - המותג האמריקני המוביל בעולם מזה 120 שנה, בתחום צבעים ומוצרי יצירה לילדים.
מגוון מוצרי קריולה כולל למעלה מ-150 מוצרים, חלקם מוגני פטנטים, אשר ישווקו בשלב הראשון בכל חנויות ורשתות מכשירי הכתיבה ובחנויות לתינוקות, ובהמשך, לרשתות המתמחות גם במוצרי חזרה לבית הספר, כגון: רשתות הפארם, רשתות הצעצועים, רשתות המזון ועוד. עד כה שווקו בישראל מוצרי קריולה באמצעות סקאל.
חני טרנר, מנכ"ל חברת הנסיך הקטן, מוסרת כי בחברה צופים להיקף מכירות של כ-12 מיליון שקלים כבר בשנה הראשונה, וכי החברה נבחרה לשמש נציגה בלעדית של המותג קריולה בישראל בשל היותה חברה מקצועית המזוהה עם מותגי איכות כדוגמת טומי טיפי ולינדם האנגליות.
חברת Crayola החלה את דרכה בשנת 1885 כאשר שני בני דודים, אדווין ביני והארולד סמית', השתלטו על מפעל לייצור פיגמנטים שהיה שייך לאביו של אדווין. מהיום הראשון Crayola מיתגה את עצמה כחברה לייצור צבעים. מעל 120 שנה, צבע, יצירתיות, למידה ומעל הכל הנאה, הם חותמת האיכות של החברה. המוצר הראשון שהחברה השיקה היה גירים צבעוניים ולאחר מכן החלה בייצור צבעים, עפרונות ציור, טושים, חימר ועוד מוצרי יצירה שונים.
כיום חברת קריולה מוכרת את מוצריה בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בפנסילבניה, ארה"ב, שם גם ממוקמים מפעלי החברה. בשנת 1984 קריולה הפכה לחברת בת של הולמארק.
המאפיין העיקרי של מוצרי קריולה הוא איכותם הבלתי-מתפשרת, והם ידועים בשל כך בכל העולם, כמוצרי הצבע והיצירה האיכותיים ביותר, לצד היותם בטיחותיים, חדשניים ותורמים לפיתוח היכולות הלימודיות והיצירתיות של הילדים.
מוצרי קריולה נחלקים למספר סדרות עיקריות:
קריולה קטנטנים - לגילאי 1- 4 - מגוון מוצרי יצירה בטיחותיים המסייעים בפיתוח מוטוריקה עדינה ויכולות קשב וריכוז. בקטגוריה זו מגוון צבעים, טושים, עפרונות ציור, צבעי גואש ואבזור תומך כגון מספריים בטיחותיות העשויות פלסטיק בלבד, מכחולים, מדבקות וערכות יצירה. כל המוצרים ניתנים להסרה מהירה מהבגדים ומהגוף.
קריולה בייסיק - לגילאי 3-14 - מגוון מוצרי ציור, איור, כתיבה ושפע ערכות יצירה. הדגש בכולם הוא לימוד, יצירתיות והנאה. בין המוצרים בקטגוריה: טושים מטאליים, צבעי זכוכית ייחודיים, צבעי פסטל ללוח מחיק, צבעי מים, גואש, ואפילו אביזרים שניתן לצייר עימם באמצעות אור בלבד.
קריולה יצירה - ערכות יצירה מרהיבות המיועדות לבנות בגילאי 8-15. הדגש בקריולה יצירה הוא על ערכות טרנדיות ואופנתיות המדברות בדיוק אל ליבן של הנערות הצעירות. בין המוצרים ניתן למצוא ערכות לקישוט יומנים ואלבומים, ערכות להכנת צמידים ותכשיטים ואפילו ערכה לקישוט בגדים המגיעה עם סט אביזרים שיקי ואופנתי.
קריולה דיסני - לגילאי 3-7 - ערכות יצירה ממותגות בדמויות דיסני. הדגש פה הוא פיתוח הסקרנות והלמידה בצורה כיפית ומהנה דרך הדמויות האהובות על כולנו.

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il