X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלל בריאות
▪  ▪  ▪

כלל בריאות www.clalbit.co.il, תעניק חסות ותשתתף באירוע אופניים מיוחד למען ילדי בית החולים השיקומי אלין שבירושלים.
האירוע, "רוכבים כלל בריאות", יתקיים במשך יומיים בימים חמישי (איסרו חג שבועות) ושישי, בתאריכים 20-21 במאי 2010, במתחם קק"ל שבגבעת ישעיהו בסמוך לצומת האלה שבמטה יהודה.
הכנסות האירוע, שיתקבלו מדמי הרישום של כל רוכב לאירוע, יתרמו כולן למען ילדי בית החולים אלין שבירושלים, זאת בנוסף לתרומתה של כלל בריאות להפקת האירוע ולבית החולים.
בית החולים אלין (מלכ"ר) הינו מרכז לשיקום ילדים ונוער המטפל בתינוקות, ילדים ונוער, נפגעי תאונות דרכים, פעולות טרור וילדים הלוקים במומים מולדים או מוגבלות כתוצאה ממחלות שונות.
במסגרת האירוע, שיוצא לדרך במסגרת פרויקט גיוס התרומות השנתי "גלגלי האהבה" למען ילדי בית החולים אלין, יתקיימו מספר מסלולי אופניים במגוון רמות לרכיבה על הכביש או בשטח וכן יתקיימו פעילויות מגוונות לכל המשפחה ולקידום אורח חיים בריא כגון: סדנאות יוגה, שיאצו, טאי-צ'י ודמיון מודרך, טיפולים אלטרנטיביים, ספינינג, סדנאות לבריאות כף הרגל, מתחמי פעילות חווייתית לכל המשפחה, שוק איכרים ומגוון הרצאות על הקשר בין בריאות ורכיבה על אופניים. מסלול הרכיבה על אופניים בשני ימי האירוע כולל מסלולי כביש, מסלולי שטח ומסלול משפחות שיצאו כולם ממתחם קק"ל בגבעת ישעיהו במגוון מסלולים יפים וביניהם סינגל עדולם, כביש בית גוברין, עמק האלה ופארק ברטניה.
ביוזמה זו להפקת האירוע של בית החולים אלין שבירושלים לוקחים חלק פעיל כלל בריאות שמעניקה חסות ראשית כתרומה, מועצה אזורית מטה יהודה שמפיקה את האירוע, קק"ל שמעניקה את המקום לפעילות, הכפר האקולוגי ורטיגו שיספקו את הסדנאות לאורח חיים בריא ומגזין אופניים.
כ-50 מסוכני כלל בריאות, שחרטה על דגלה לפעול לעידוד אורח חיים בריא בקרב הציבור, ישתתפו גם באירוע האופניים, כאשר עלות ההשתתפות של כל אחד מהם תוענק אף היא כתרומה בשם כל אחד מהמשתתפים עבור בית החולים.
ראובן קפלן, מנכ"ל כלל בריאות, מציין כי תמיכת כלל בריאות בפעילויות אלו הינה חלק מהמאמץ הכולל של החברה להעלאת המודעות לאורח חיים בריא וזאת כחלק מהאחריות החברתית קהילתית של החברה.
ד"ר ארז אזרחי, מנהל גלגלי אהבה, מספר כי השותפות הירוקה שנרקמה עם כלל בריאות שמעניקה את החסות הראשית לאירוע, מועצה אזורית מטה יהודה שמארגנת את האירוע וקק"ל שמארחת אותו הובילה לקיום אירוע ייחודי. "מצאנו שותפים לדרך שכולם חרטו על דגלם מטרה חשובה של קידום אורח חיים בריא וכל זה משתלב עם תרומה חשובה לילדי בית החולים אלין".
לפרטים והרשמה: www.alynride.org.il/health.

תאריך:  13/05/2010   |   עודכן:  13/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il