חברת סידס, רק הטוב ביותר, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה לקראת מונדיאל דרום אפריקה 2010, בקמפיין אינטרנט לחטיף "סניקרס" (Snickers) שיעשה שימוש בטכנולוגיה החדשנית Augmented reality בעלות השקעה כוללת של כמיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין יוזמנו הגולשים לשחק במספר משחקים ברוח המונדיאל המתקרב ויוכלו לצבור נקודות. הזוכה בתחרות יקבל זוג כרטיסי טיסה לדרום אפריקה, אירוח במלון וזוג כרטיסי כניסה למשחק הגמר של מונדיאל 2010 ללא הגרלה.
הקמפיין, אשר פונה בעיקר לקהל יעד של צעירים בגילאי 16-25, יציג ארבעה משחקי אינטרנט, המשלבים את טכנולוגית ה- Augmented Reality המתבססת על זיהוי עצמים באמצעות מצלמת מחשב והפיכתם לאלמנטים תלת-ממדיים מרהיבים. המשחקים מתרחשים כולם במגרש הכדורגל של המונדיאל.
לדברי גל סידס, סמנ"כל השיווק של חברת סידס: "החלטנו למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים ספורט וטכנולוגיה חדשנית, המתאימים לקהל היעד ומתבססים על ערכי המותג והרוח הספורטיבית שלו".
הקמפיין הופק על-ידי חברת האינטראקטיב ווב אימאג' מקבוצת פובליסיס ויקודם באתרי האינטרנט המובילים בארץ.
סניקרס הינו חטיף שוקולד חלב ובוטנים קלויים במילוי חמאת בוטנים וקרמל מבית Mars הנחשב לחטיף המוכר ביותר בעולם. חברת סידס - רק הטוב ביותר יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, שוקולד לינדט, עוגיות באלסן, ג'לי בלי ועוד.
www.sides.co.il.