X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלל בריאות
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

כלל בריאות מקבוצת כלל www.clalbit.co.il, יוצאת בקמפיין פרסום חדש למוצר "סל תרופות פרטי", פוליסה עצמאית חדשה במסגרתה ניתן כיסוי לתרופות שאינן בסל, בסכום של עד 5 מיליון שקלים.
במסגרת קמפיין הטלוויזיה שיעלה הערב (26.5) באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי, יוצג סרטון הנפשה המתאר בחור צעיר העומד מול שעון חול ססגוני, מלא בכדורים וקפסולות היורדות דרך צוואר השעון. הבחור מביט בהלם בכדורים הנופלים כשידיו אוחזות בצידי ראשו כאשר במיכל העליון של שעון החול נשארת קפסולה אחרונה, המתנדנדת מצד אל צד, משתהה עד כי נדמה שהיא אינה נופלת, אך אז גם היא נופלת למטה. בקריינות, אותה מבצע יהונתן גפן נאמר: "כשמדובר בתרופות מחוץ לסל, לא תרצה שהכיסוי יגמר באמצע".
הקמפיין ידגיש את סכום הכיסוי הגבוה הניתן בפוליסה ואת העובדה כי תנאיה מבטיחים כיסוי מיטבי - יותר תרופות, יותר זמן. הקמפיין יכלול גם פרסום רחב היקף באינטרנט.

תאריך:  26/05/2010   |   עודכן:  26/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il