X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק דיסקונט
▪  ▪  ▪
מודי בר און וישראל קטורזה [צילום: יח"צ]

בנק דיסקונט השיק היום מהלך שיווקי ייחודי בתחום הצריכה הפיננסית. לקוחות דיסקונט, מחזיקי כרטיס אשראי של דיסקונט (ויזה Cal, דיינרס, מאסטרקארד), יוכלו ליהנות באופן אוטומטי מיתרונות של אותו כרטיס אשראי ומהאפשרות להצטרף לתוכנית חיסכון ייחודיות הצוברת כספים מהפעילות המבוצעת בכרטיס האשראי, ובנוסף, משלל הטבות, והפתעות.
המהלך כולו פשוט ונוח למשתמש. אין צורך ביוזמה כלשהי מצד הלקוח. כל לקוח של בנק דיסקונט שמחזיק באחד מכרטיסי האשראי של הבנק מחזיק למעשה את "מפתח דיסקונט". אין צורך להירשם או להחליף את כרטיסי האשראי הנמצאים ברשות הלקוחות.
גיורא עופר, מנכ"ל דיסקונט: "מפתח דיסקונט" מהווה מהפכה בצרכנות הפיננסית בישראל. מדובר בגישה חדשה המשלבת בין תרבות הצריכה ובין תרבות החיסכון. "מפתח דיסקונט" הוא הנדבך המרכזי בהבטחה שלנו שכדאי להיות לקוח של דיסקונט".
המהלך השיווקי הינו פרי פיתוח של השיווק והפרסום בדיסקונט בניהולו של רוני פלד. פלד ציין: "המהלך רחב היקף וקשור לעשרות רשתות שיווק ומאות בתי עסק בישראל. היום אנו חושפים את השלב הראשון ובקרוב מאד לקוחותינו יוכלו ליהנות מ'מפתחות' נוספים ובלעדיים רק להם".
הקמפיין השיווקי פרסומי חסר-תקדים בהיקפו. הוא כולל תשדירי פרסום בכיכובם של הפרנטורים מודי בר און וישראל קטורזה, ג'ינגל מיוחד שהולחן לקמפיין, קמפיין אינטרנטי, מודעות בעיתונים ודיוור ישיר שוטף ללקוחות "מפתח דיסקונט". במהלך השיווקי פרסומי הושקע סך של כ-15 מיליון שקלים.
מפתח דיסקונט כולל מספר עולמות תוכן שכולם מעניקים ערך מוסף ללקוח.
עולם ראשון - "חיסכון מפתח"
מדובר בתוכנית חיסכון ייחודית הקשורה לפעילות המבוצעת בכרטיס האשראי. התוכנית מתחשבת בצריכה השוטפת של הלקוח והיא מאפשרת ללקוחות לחסוך "על הדרך", כמעט מבלי להרגיש.
לאחר תהליך הצטרפות קצר, מוקמת על שם מחזיק כרטיס האשראי תוכנית חיסכון ייחודית לתקופה של 15 שנים עם תחנת יציאה כעבור 3 שנים (כל שנה), בריבית של פריים מינוס 1.5% לשנה (בתום כל התקופה).
התוכנית מבוססת על שלושה מקורות אפשריים לצבירת כסף בחיסכון - הלקוח יכול לבחור מקור אחד, שניים או את שלושתם:
  • עיגול עסקה - לקוח יוכל לבחור לעגל את סכום הרכישה במפתח דיסקונט, כלפי מעלה ל-5 שקלים או ל-10 שקלים, ואת ההפרש להעביר ל"חיסכון מפתח". העיגול יתבצע מעסקות בסך 25 שקלים ויותר. לדוגמא: אם לקוח רכש ספר ב-82 שקלים ובחר לעגל כל עסקה ב-10 שקלים הוא יחויב בסכום של 90 שקלים, כאשר 82 שקלים בגין הספר, ו-8 שקלים יועברו לחיסכון.
  • צבירת הנחות במעמד החיוב - "מפתח דיסקונט" יעניק הנחות ברכישת מוצרים במאות בתי עסק. הלקוח יוכל לבחור לצבור את סכום סך ההנחות ב"חיסכון מפתח". לדוגמא: אם לקוח רכש חולצה ב-200 שקלים ובית העסק מעניק למחזיקי "מפתח דיסקונט" הנחה בסך 10%, בית העסק יזוכה בסך 180 שקלים בלבד וההנחה בסך 20 שקלים יזקפו ב"חיסכון מפתח" של הלקוח.
גם ההנחות שמקנה כרטיס האשראי במסגרת ההנחות במעמד חיוב של "Cal לקנות נכון" ו"CalExtra" יכנסו למסלול זה ויועברו אוטומטית ל"חיסכון מפתח".
  • הפקדה משלימה - לקוחות הבנק, יוכלו לבחור סכום קבוע מינימלי חודשי ל"חיסכון מפתח". במידה וסכומי העיגול, ו/או צבירת ההנחות באותו החודש לא יסתכמו בסכום הקבוע שקבע הלקוח יושלם הסכום מתוך חשבון העו"ש. לדוגמא: אם לקוח בוחר לחסוך 400 שקלים וסך הסכומים שהצטברו במסלולי החיסכון מסתכמים ב-320, תתבצע השלמה של 80 שקלים מחשבון העו"ש וסך של 400 שקלים יעברו ל"חיסכון מפתח".
מדובר ב"חסכון מתחשב" - כלומר, בחודש בו הלקוח הוציא סכומים גבוהים בגין קניות - מן הסתם יצבור יותר "עיגולי סכומים" והנחות ואז בחודש זה "סכום ההשלמה" יהיה קטן יותר ויתחשב בהוצאה הגדולה שהייתה לו. בחודש בו יוציא מעט בגין קניות - סכום ההשלמה יהיה גדול יותר.
חשוב להדגיש, כי לקוח יכול לבחור ליהנות מההנחות שהכרטיס מעניק גם מבלי להצטרף לחסכון.
עולמות נוספים:
"מפתח לקניות" - מעניק הנחות קבועות ללקוחות דיסקונט במאות בתי עסק ורשתות מוכרים מתחום: מזון, אופנה, מסעדות ובתי קפה, כלי בית, לימודים ועוד... בין שאר הרשתות ניתן יהיה למצוא את: חצי חינם, כמעט חינם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, קפה הילל ,קרוקר, מגה ספורט, לודזיה רוטקס, שוקי זיקרי אופטיקה הלפרין, אופטיקנה, סולתם, הצורפים, מלונות רימונים, קידום, שומרת הזורע, רשת קריסטל, ורבים נוספים. שיעורי ההנחות ינועו בין 3.5% ועד 15%.
לקוחות הבנק יעודכנו באופן שוטף ובכל אמצעי המדיה באילו רשתות ובתי עסק יוכלו ליהנות מהתנאים ומהמחירים המיוחדים. רשימת בתי העסק תתעדכן כל העת באתר "מפתח דיסקונט" בכתובת: com.מפתח.www. רוב ההנחות קבועות ומוענקות במעמד החיוב ומוצגות בדפי הפירוט של כרטיסי האשראי.
נדגיש, כי מחזיקי כרטיס האשראי של דיסקונט "מפתח דיסקונט",יוכלו ליהנות אוטומטית מכל אותן הטבות ייחודיות, נוסף על כל ההנחות הניתנות במבצעים השונים של בתי העסק. כלומר הכרטיס יקנה כפל מבצעים.
"מפתח לתרבות" - לקוחות דיסקונט ייהנו מהנחות קבועות והטבות במגוון רחב של אירועי תרבות, תיאטראות, מופעים, ספורט ואפשרויות רבות של הצעות בילוי ופנאי. כמו-כן, הבנק ימשיך לקיים מופעי ענק מיוחדים רק למחזיקי "מפתח דיסקונט" כפי שביצע במופעים של: ליאונרד כהן, אלטון ג'ון ונבוקו במצדה. כדי ליהנות משלל ההטבות ניתן יהיה לגלוש לאתר המפתח בקטגוריה "מפתח תרבות" ולבחור באירוע המבוקש.
"מפתח אקסטרה" - לקוחות דיסקונט ייהנו מהפתעות ומבצעים מיוחדים בחופשות, טיסות, ספורט ועוד... ההפתעה הראשונה תהיה ללקוחות הבנק מחזיקי "מפתח דיסקונט" אשר ירכשו מנוי לארבעת משחקי קדם אליפות אירופה לנבחרות בכדורסל שיתקיימו הקיץ בישראל. לקוחות אלו ירכשו מנוי אחד ויקבלו מנוי נוסף בחינם.
איך מצטרפים?
ההטבות וההנחות ניתנות אוטומטית לכל מחזיקי "מפתח דיסקונט" שהוא אותו כרטיס אשראי המצוי בידי לקוחות בנק דיסקונט בלבד. על-מנת להצטרף ל"חיסכון מפתח" יש לבצע פעולה קצרה לבחירת מסלול החיסכון. ניתן לעשות זאת, בטלבנק, בדיסקונט@באינטרנט ובסניפי הבנק באמצעות הוראה בעל-פה או בטלפון. הלקוחות המעוניינים בחיסכון יבחרו את מסלולי החיסכון פעם אחת וההתנהלות תתבצע אוטומטית. הלקוחות יקבלו באופן שוטף עידכון חודשי בדפי הפירוט של כרטיסי האשראי, בו יתעדכנו על הרכישות שביצעו ועל סכומי תוצרי החיסכון שנזקפו לזכותם ב"חיסכון מפתח".
כל העידכונים והחדשות אודות "מפתח דיסקונט" ניתן לקבל בסניפי דיסקונט, ובאתר ייחודי שנפתח בכתובת: com.מפתח.www וכן בטלפון: כוכבית המפתח או במספר: 03-9439156.

תאריך:  27/05/2010   |   עודכן:  27/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il