קמפיין הפרסום של 'נגב', שיעלה לאוויר בסוף חודש מאי יציג את בשורת הריצוף החדשה הכוללת עיצובים חדשים, אריחים דמויי שיש ועוד... הקמפיין בהשקעה של מיליון וחצי דולר כולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני העיצוב, שלטי חוצות וכן, אירוע השקה ייחודי.
בקמפיין מככבים זוג צעיר כבני 30 (נטע ריסקין ובועז בראל) העומדים ומתבוננים בסלון דירתם החדשה והמעוצבת. החדר נראה מצוין, אבל הם לא שבעי רצון, "משהו" מפריע להם. הם מזיזים רהיטים, מחליפים חפצים במהירות מסחררת, והסלון מחליף צורה פעמים רבות עד שלפתע עולה בראשם רעיון גאוני... להשאיר את הסלון ללא רהיטים! ריצפת הנובו המושלמת מתגלה במלוא תפארתה... "נובו - כל השאר מיותר". הזוג מאושר ומביט בסיפוק רב על הסלון המושלם. כמוסיקת רקע מפעילה וקצבית, נרכשו זכויות השיר JUNGLE DRUMS של Emiliana Torrini.
"נגב שמחה להציג לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם את קולקציות נובו 2010 החדשות היוצאות מהמפעל שלנו בירוחם". אומר אבי מוטולה מנכ"ל נגב ומוסיף כי: "בזכות המכשור הייחודי והציוד הטכנולוגי המתקדם בעולם וההון האנושי שעובד בנגב, אנו מצליחים לייצר חידושים, להוביל את הענף וליישר קו עם מיטב בתי העיצוב האיטלקיים - הבינלאומיים".
הקמפיין החדש מעביר את הייחודיות, החידושים, היופי והמראה העיצובי המיוחד של אריחי נגב החדשים.
משרד פרסום: אדלר חומסקי.
מנהל קריאייטיב - אמיר אריאלי
קופי - יעל אפלבוים.
ארטדיירקטור - חוה מרגול.
מנהל לקוחות - אלעד הרמל.
סופרוויזרית - נועה היינמן.
תקציבאי- עודד ארזי.
מפיקה - נורית רימון.
בימאית - דפנה לוין.
חברת הפקה - פארדיסו.