X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פלאפון משיקה לראשונה בישראל את MiFi "" דגם 2372 , נתב (ראוטר) סלולארי נייד זעיר, בגודל כף יד, התומך במהירות גלישה Mbps7.2 הורדה וMbps-5.76 העלאה. הנתב, מבית Novatel Wireless מיובא על-ידי קבוצת "Toyo Ram".
ה-MiFi מאפשר לעד 5 משתמשים הגולשים ברשת ה-High Speed GSM המתקדמת של פלאפון, לקבל בו-זמנית נקודת גישה לאינטרנט אלחוטי בכל מקום בו ישנה קליטה סלולרית, גם אם אין בו גישה לאינטרנט. כך למשל לקוחות בישובים בהם אין חיבור אינטרנט מהיר יוכלו ליהנות משירותי האינטרנט המהיר של פלאפון, עסקים ללא חיבור קבוע לאינטרנט או לקוחות שנמצאים בפגישה עסקית מחוץ למשרד יוכלו ליהנות מגלישה מהירה באמצעות חיבור ה-MiFi ללפטופ ולקבל לסובבים גישה מוגנת לרשת האינטרנט.
החיבור ל-MiFi פשוט. ניתן להצפין את המידע העובר בו באמצעות מנגנוני ההצפנה המקובלים בשוק ולהגדיר סיסמא למניעת חיבורים לא רצויים. ניתן לחבר את ה-MiFi ישירות למחשב בתור מודם סלולרי. הסוללה של ה-MiFi מאפשרת ניידות מקסימלית וניתן לטעון אותה דרך ספק כוח או דרך המחשב באמצעות כבל USB. כמו-כן, ניתן להכניס ל-MiFi כרטיס זיכרון MicroSDHC ובעת גלישה יוכלו כל המשתמשים בנתב לקבל גישה למידע המצוי על הכרטיס.
רועי וילקובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram ציין כי: "הMiFi - הינו מכשיר פרקטי, הן לעבודה יום יומית והן לשעות הפנאי. הטכנולוגיה של נובטל לוקחת פעם נוספת את השוק הסלולרי בישראל צעד אחד קדימה. אנו רואים ביקוש עצום למוצר ה-MiFi כבר בשלב מוקדם זה ושמחים לאפשר לצרכן הישראלי את חווית השימוש בו".
רונית אפשטיין מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון מסרה, כי ה-MIFI מצטרף לפורטפוליו המוצרים שפלאפון השיקה בימים אלו כחלק מהשדרוג לרשת High speed GSM+ התומכת בקצב הורדת נתונים של עד 21 מגה ביט לשניה והעלאת נתונים במהירות של עד 5.76 מגה ביט לשניה. "בחרנו להשיק את הראוטר של נובוטל לאחר בחינת מספר חלופות. הMIFI נחשב לאחד הטובים בתחומו וזכה לפרסים בינלאומיים".
פלאפון מציעה שתי חבילות גלישה משולבות בנתב, המאפשר קצב הורדת נתונים של עד 7.2 מגה ביט לשניה וקצב העלאת נתונים של עד 5.76 מגה ביט בשניה:
- עלות חבילת גלישה בנפח 10Gb - 139 שקל בחודש + נתב במחיר 39.90 שקל בחודש, בזיכוי של 29.9 שקל בחודש.
- עלות חבילת גלישה בנפח 15Gb - 179 שקל בחודש + נתב במחיר 39.90 שקל בחודש בזיכוי מלא של 39.9 שקל.
אודות Toyo Ram
קבוצת Toyo Ram בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. חברת Toyo Ram הנה אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל והיא נציגתן ומפיצתן של ענקיות תקשורת בהן Novatel, IMC, MITSUBISHI, Hitachi , Becker ,Oclaro , NDK ורבות אחרות. מטה הקבוצה ממוקם ברעננה ומעסיקה בישראל כ-27 עובדים בתחומים שונים. אתר החברה www.toyoram.co.il
אודות Novatel Wireless
חברת Novatel (נסחרת בנסדא"ק (NASD :NVTL הינה ספקית בינ"ל, מובילת שוק, של פתרונות גישה (wireless broadband) לשוק תקשורת המחשבים הניידים המבוסס על תקשורת סלולרית מהירה בטכנולוגיית 3G. אתר החברה www.nvtl.com

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il