X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת HP זכתה במכרז משרד התמ"ת, אשר יעניק סיוע להמשך הרחבת פעילותו של מרכז הפיתוח שמפעילה החברה בביתר עלית, בו מועסקות מתכנתות מהמגזר החרדי. זאת, כחלק מהשקעת המשרד בעידוד תעסוקה בפריפריה ובקרב אוכלוסיות ששיעור השתתפותן בשוק העבודה נמוך. הפרויקט מתוכנן לתקופה של שלוש שנים.
מרכז הפיתוח של HP בביתר עלית החל לפעול בשנת 2006. נשות המרכז משולבות בפרויקטי פיתוח עבור השב"ס, לשכת רישום המקרקעין (טאבו), רשות שדות התעופה וגופים נוספים.
נשות הפיתוח, אשר מועסקות במשרה מלאה, נהנות מחשיפה לידע מקצועי גלובלי ומהזדמנות בצבירת ניסיון בפרויקטי פיתוח מורכבים ורחבי היקף. זאת, תוך שילובן כחלק מצוות פיתוח גדול מחד ומענה לצרכים הייחודיים שלהן כנשים במגזר החרדי מאידך.
לצידו, פועלת HP לעידוד תעסוקה טכנולוגית בקרב מגזרים נוספים, בין היתר באמצעות הסכם מיקור חוץ רחב היקף עם גליל סופטוור, במסגרתו מהווה בית התוכנה בנצרת מרכז לפיתוח מוצרים במודל Near Shore. כמו-כן, HP מעסיקה עובדים מקרב המגזר הבדווי בקמפוס HP Indigo בקריית גת.
רוני סופר רוזנבלום, מנהלת חטיבת היישומים בקבוצת ES ב-HP ישראל, מסרה כי "מדובר בפעילות מאוד חשובה בעיני, ברמה האישית והמקצועית גם יחד. אני שמחה שהחברה בה אני מועסקת מאמינה בפתוח פרויקטים ובפתרון שמעודד אוכלוסיות נוספות, ומודה להכרה ולסיוע מצד משרד התמ"ת. אדגיש, כי מדובר בצעד כדאי גם מבחינה מקצועית: נשות הפיתוח מהמגזר החרדי מוכיחות את עצמן כבעלות יכולת לימוד גבוהה ונכונות רבה להשקעה אישית למען הצלחת הפרויקטים".
סמנכ"ל מרכז ההשקעות מר אשר שטרית מסר "כי התמיכה הכספית המוענקת עבור העסקת העובדים מהמגזר החרדי עולה בקנה אחד עם מדיניות משרד התמ"ת אשר עושה הכל להגדלת שיעור המשתתפים בכוח העבודה במגזר החרדי". מר שטרית מברך על כך שתעסוקת החרדים ב HP איכותית ושכר נאות בצידה.
ES - Enterprise Services זרוע השירותים של חברת HP, מספקת שירותים טכנולוגיים ללקוחות עסקיים מובילים של החברה בכלל זה פרויקטים, שירותי מיקור חוץ ועוד. החטיבה נשענת על יכולותיה ופעילותה של EDS לשעבר אשר נרכשה בשנת 2008 על-ידי HP.

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il