קבוצת ח.י. נציגת LG בישראל, יוצאת במבצע ובקמפיין לטלוויזיות מגודל "47 ומעלה במחיר התחלתי של 6,990 שקלים בלבד.
הקמפיין המלווה את המבצע פונה הפעם גם לקהל הנשי, מתוך ההבנה שלמרות היותו של המונדיאל אירוע גברי בעיקרו, את ההחלטה על קניית טלוויזיה חדשה, מקבלים בדרך-כלל בני הזוג ביחד.
המונדיאל הוא שעתם היפה של הגברים וככזה הוא אכן מהווה הזדמנות מצוינת לשדרוג הטלוויזיה. אבל, חשוב לזכור - הוא נמשך בסך-הכל הכל חודש.
הקמפיין החדש של LG נשען על התובנה הלא שגרתית הזאת ומזכיר לנשות ישראל, שלרוב מאוד מקופחות בתקופה הזאת, שאחרי החודש הזה, אחרי שהמונדיאל יגמר, חוזרים לשגרה.
הנשים שוב יזכו ליהנות גם הן מהטלוויזיה, ולעיתים להשתמש בה אף יותר מהגברים, כך שהטלוויזיה החדשה, המתקדמת והענקית שהבעל קונה בשביל המונדיאל, היא למעשה הטלוויזיה של האישה.
לכן, במקום להתעצבן על הבעלים שעוזבים את הנשים לטובת הטלוויזיה אנחנו מזמינים אותן לפרגן להם, כי אחרי הכל הן רק משאילות להם את הטלוויזיה החדשה לתקופה קצרה. או כמו שאנחנו אומרים בפרסומת: "אחרי הגמר, היא שלךְ".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובעיתונות בהיקף של למעלה ממיליון שקלים.
משרד הפרסום: שמעוני פינקלשטיין; מנהלת שיווק - יעל רוט; סמנכ"ל קריאייטיב - קובי ברקי; מנהל קריאייטיב - אורי גנות; ארט דיירקטור - אלדד לוי; קופירייטר - איתי פיזנטי; מנהלת לקוחות - יוספה גלנטי; תקציבאות: מיכל סבר, מעיין סביון; הפקה: אתי נאמן.