X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בהמשך למהלך המיתוג של תנובה, לאחר הצלחת הקמפיינים לחלב ולגבינות הלבנות, תנובה עולה בקמפיין חדש לקוטג' תנובה - אחד המוצרים האהובים ביותר על קהל הצרכנים הישראלי, תחת המסר "טעם של בית ישראלי".
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, ממשיך את השפה התקשורתית של מותג תנובה, המעבירה בצורה וויזואלית את חווית "לגדול בבית ישראלי" המשותפת לכולנו.
קמפיין קוטג' תנובה החדש מעביר באופן וויזואלי את חווית הבית הישראלי, בדגש על טעם ישראלי. הסיטואציות בסרט מתארות במגוון דרכים כיצד כל אחד מאיתנו הכי אוהב להתענג על הטעם של קוטג' תנובה - על לחם טרי, עם סחוג או מלפפון.
לפי סקר שנערך לאחרונה, נמצא כי 3 מתוך 4 ישראלים מעדיפים את הטעם של קוטג' תנובה (מידע שיווקי סי.איי, מאי 2010). בהתאם לכך, סרטון הפרסומת ממחיש כי קוטג' תנובה הינו מוצר אהוב במיוחד על קהל הצרכנים הישראלים, שגדלים על אותו טעם מוכר.
הקמפיין מיועד לעלות לאוויר בתחילת יוני.
עד כה פרסומות המיצוב של תנובה תחת הסלוגן "לגדול בבית ישראלי" זכו להצלחה רבה: סרט מיצוב קורפורייט תנובה זכה מקום ראשון בפרסומות הזכורות ושני בפרסומות האהובות (לפי סקר מכון גאוקרטורפיה 10.2.10) וכן קיבל מקום ראשון בדירוג הפרסומות המדוברות ברשת- כ82% מהצרכנים אהבו אותן. בנוסף, סרט מיצוב חלב תנובה זכה מקום ראשון בפרסומות האהודות (לפי סקר מכון גאוקרטורפיה 22.4.10).

תאריך:  01/06/2010   |   עודכן:  01/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il