X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניו-פארם
▪  ▪  ▪
העמדות החדשות [צילום: אסף לב]

פלאי הטכנולוגיה מגיעים מעתה גם לענף הקמעונאות. ניו-פארם פותחת בימים אלה תחנות עזרה ראשונה מתקדמות, בסניפי הרשת. מדובר ברשת הקמעונאית הראשונה בארץ שנכנסת לתחום זה, וזאת מתוך מטרה לתת מענה יעיל ונגיש למגוון סוגי פציעות, כוויות ופגיעות הנגרמות כתוצאה מתאונות בטיחותיות בבית ובסביבה - וזאת באמצעות תוכנת מחשב ייחודית. התוכנה, ששימושה קל ונוח, תציג לצרכן את כל המידע הרלוונטי אודות הפגיעה/הפציעה, כמו-גם המלצות מקצועיות לטיפול מיידי ולשימוש בתכשירים מתאימים.
היוזמה החדשה היא חלק מאסטרטגיית הרשת להרחיב ולשפר את "סל השירותים" שמציעה ניו-פארם ללקוחותיה בתחום הבריאות והרוקחות. תחנות עמדה ראשונה יאפשרו לצרכן לקבל את כל המידע וההמלצות לטיפול נכון במקרים של תאונות ביתיות קלות. בשילוב עם המלצתו של הרוקח הנוכח בסניף, יקבל הצרכן את המענה המלא לצרכיו. רוקחי ניו-פארם יהיו הראשונים לעבור הדרכה אינטנסיבית ומקצועית במקרים של עזרה ראשונה.
רשת ניו-פארם זיהתה את הצורך במענה מיידי ונוח לכל הקשור לפציעות ביתיות שאינן מחייבות רופא, כגון: פצעים קלים, כוויות קלות, שפשופים, חתכים ועוד. תחנות עזרה ראשונה שיוצבו בסניפי הרשת הממוקמים באזורי מסחר וקניות יאפשרו לצרכנים לקבל את המענה המקצועי הנדרש. קניון 'כפר ערים' בכפר סבא יהיה הסנונית הראשונה לפתיחת תחנת עזרה ראשונה מסוג זה.
מסקר כלל ארצי-מייצג שערכה ניו-פארם עולה, כי 63% מהצרכנים בארץ נכונים לרכוש מוצרי עזרה ראשונה בתחנות מסוג זה. עוד עולה מנתוני הסקר, כי 47% מהפגיעות המצריכות טיפול מיידי של עזרה ראשונה הן תאונות בית ופנאי.
מנתוני רשת ניו-פארם עולה, כי בישראל שיעור האשפוזים מכוויות עומד בשנים האחרונות על כ-900 עד 1000 אשפוזים בשנה, שהם כ-5% בלבד מהכוויות שמגיעות לטיפול. כך שלמעשה, רוב המקרים ה"קלים" של כוויות, המתרחשות בסביבה הביתית, אינם מגיעים כלל לידי טיפול רפואי. נתונים נוספים מראים, כי ילדים נמצאים בסיכון יתר לכוויות (כ-40% מהמאושפזים), כאשר במגזר הערבי/בדואי נמצאים הילדים בסיכון הגבוה ביותר.
חאתם עמשה, הרוקח הראשי של רשת ניו-פארם, אומר כי בישראל נגרמות בממוצע פי 3 תאונות ביתיות בשבוע מאשר באירופה, וזאת מפאת חוסר המודעות הקיימת לנושא הבטיחות בקרב האוכלוסיה ובעיקר בקרב מגזרים דתיים ועדתיים, וכן מפאת גורמי מזג אוויר (כוויות שמש וכיוצ"ב).
"תחנות עזרה ראשונה יעניקו לקהל לקוחותינו מענה איכותי, נגיש ומיידי לצרכים מסוג זה. רשת ניו-פארם שמה לה למטרה להמשיך ולפתח את עולם השירותים של בית המרקחת, ולהציע פתרונות חדשים ללקוחותיה במגוון תחומים. זוהי רק יריית הפתיחה" דברי עמשה.

תאריך:  06/06/2010   |   עודכן:  06/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il