בנק הפועלים מעלה קמפיין אינטרנטי להשקת אתר "מועדון דן חסכן". הקמפיין יעלה היום ועד ה-28 ביוני, באתרים: טיפו, נטגיימס, עמוד הבית הראשון שלי, מומו הפרה, אתרי מסה (נענע, MSN ופייסבוק), פייסבוק, וואלה, icq, ערוץ הילדים ומקושרים.
על המועדון "עולמו של דן חסכן" הוא אתר אינטרנט, המאפשר לכל הילדים הגולשים ברחבי הרשת לשחק משחקים, לקרוא כתבות ולענות על שאלות, ובתמורה לצבור "דנדשים" (כסף וירטואלי) אשר יאפשרו להם לקבל פרסים ממשיים. הדנדשים שצוברים הילדים נשמרים ב"חשבון הדנדשים" שלהם.
פעילות המועדון מתפרשת על פני מספר מתחמי תוכן של דן חסכן, המותאמים לגיל המשתמש במספר אתרי תוכן מובילים ברשת: וואלה, נענע10, טיפו, מומו הפרה, My First Homepage ואתר המשחקים Net-Games.
הפעילות באתר מעודדת חיסכון של דנדנשים בצורה נעימה ומהנה ומקנה ערכים של התנהלות פיננסית נכונה, בדרך אל מימוש הפרס. כמו-כן, תכנים רבים בכתבות ובחידונים באתר באים מעולם הכסף והחיסכון, כגון: חיסכון, כסף, תקציב, בזבוז, סקר שוק ועוד.
לאורך זמן, ילמדו הילדים הגולשים ב"עולמו של דן חסכן" מושגים מעולם החיסכון וההתנהלות הפיננסית הנכונה, ויתנסו במושגים אלה דרך חשבון הדנדשים האישי שלהם.
ילדים אשר יעדיפו לחסוך את הדנדשים שלהם, ולא לבזבז אותם מייד, אף יהנו מריבית חודשית על היתרה.
לאורך כל השהות באתר ילוו את הילד שתי דמויות: דמותו של דן חסכן, הגמד המוכר והנעים, שיעודד את הילדים ללמוד וליהנות ודמותו של "דניאל המנהל" שהינו דמות 'המבוגר האחראי', אשר מספרת לילדים על הצפוי להם באתר.