כלמוביל מיצובישי, יבואנית מיצובישי לישראל, עולה בקמפיין פרסום חדש ומקיף תחת הסלוגן: "היהלום היפני". קמפיין הפרסום מתמקד בדגמי הלנסר סדאן ולנסר ספורטבק מתוצרתה, שהינם מעמודי התווך של מיצובישי, במטרה לחדד את הקשר בין המותג היפני ליהלום.
נושא הקמפיין מבוסס על החיבור לערכי מיצובישי, שפירושו היפני "שלושה יהלומים" והוא משקף לא רק עיצוב נקי וליטוש ה"מאירים" את הסביבה, אלא גם שירות ללא פשרות, חזית טכנולוגית וקידמה.
אריק נאמן, מנכ"ל חטיבת מיצובישי, מציין כי הלנסר מציעה שילוב בין רכב משפחתי שימושי לרכב בעל התנהגות כביש דינמית אשר מעניק ערך מוסף בסגמנט המכוניות המשפחתיות. עוד מציין נאמן, כי הלנסר מתאפיינת במערכות יציבות ובטיחות מהטובות ביותר עם 5 כוכבי Euro NCAP.