פארק האטרקציות והשעשועים נחשונית, מתרחב ויוצא במהלך שיווקי, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר. במסגרת המהלך, שודרגו כל המתקנים בפארק, נבנו שתי מגלשות אקסטרים חדשות, בגובה 12 מ', הוקמו פינות נוי, אזור הבריכות שופץ ושודרג, הורחבו שטחי הדשא, חורשת העצים טופחה, לצד שולחנות וכסאות, לשימוש המבלים בפיקניקים וברביקיו, הותקנו שלטי הכוונה ומידע לנוחות הציבור ועוד.
רוני זוננפלד, מנכ"ל פארק נחשונית: "אנו מקווים להמשיך ולהוביל את תחום פארקי המים והאטרקציות בישראל, באמצעות הענקת פתרונות כוללים לחווית בילוי לכל המשפחה, תחת קורת גג אחת, המבדלים אותנו משאר המתחרים ומאפשרים נגישות וזמינות לקהל הלקוחות, מכל רחבי הארץ".
המהלך השיווקי, יתמקד בליבת הפארק והאפשרויות המוצעות לכל בני המשפחה, באמצעות מעטפת מיתוגית, הכוללת: קמפיין פרסום בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום ג. קיד, פעילויות קונספט ממוקדות, אתר אינטרנט, מודעות פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות קידום מכירות (BTL) מופעי אומנים לקהל הרחב ופעילות פייסבוק, הכוללת: תכנים מעולמות דומים, כמו: פארקי שעשועים, פארקי מים ואקסטרים, תחרויות פרסים, עיצוב לוגו פייסבוק חדש לנחשונית ועוד.
לדברי זוננפלד: "הקונספט הפרסומי חושף את מגוון אפשרויות הבילוי בנחשונית, בשלושה מוקדים מרכזיים: פארק מים, פארק מוטורי ופארק שעשועים - תחת קורת גג אחת, המשקפים את ערכי המותג, מבליטים את החדשנות והמובילות של הפארק ומעניקים 'ערך מוסף' ללקוח".
פארק נחשונית, הנמצא בבעלות קיבוץ נחשונים משתרע על פני כ-100 דונמים, הכוללים: פינות נוי, מרחבי דשא, חורשת עצים מטופחת, אמפיתיאטרון, מסעדה עם תפריט מגוון, חנייה ללא תשלום ומגוון רחב של אטרקציות, מופעים ופעילויות לכל המשפחה.