רשת C-HOTELS, הכוללת ארבעה בתי מלון בפריסה ארצית, יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הדקה ה-90 ורשת סטימצקי.
במסגרת שיתוף הפעולה, כל הרוכשים ספרים במהלך יוני יולי, יקבלו בגלוית הטבה ל"לילה מתנה". בהצגת הגלויה יהנו המזמינים שני לילות בסופ"ש - לילה שלישי מתנה. המבצע ניתן למימוש בכל אחד ממלונות הרשת: C-HOTEL "אחוזת אסיינדה ביער", מלון C-HOTEL נווה אילן, מלון C-HOTEL טבריה או ב-C-HOTEL אילת.
אור ברקת, סמנכ"ל השיווק ברשת C-HOTELS, מסרה כי הרשת בוחרת לשתף פעולה עם חברות מובילות בתחומן כגון חברת הדקה ה-90 וסטימצקי. שיתוף פעולה זה הינו חלק מפעילות שיווקית אינטנסיבית לקראת הקיץ. לאור ההתפתחויות הפוליטיות באזורנו ובעולם כולו, צפויות תפוסות גבוהות במיוחד לקיץ הקרוב, ובפרט, לאור ירידתה של טורקיה כאחד מאתרי הנופש האהודים על הישראלים. השנה, יותר מאי פעם, נראה כי ישראלים רבים יעדיפו לבלות את חופשות הקיץ דווקא בישראל וכבר מעכשיו נצפות תפוסות גבוהות יחסית. רשת C-HOTELS נערכת למגמות ולהתאמת חבילת הנופש לדרישותיו והעדפותיו המוכרות של האורח הישראלי החל משלל אטרקציות ופעילויות, ארוחות מגוונות המתאימות למשפחות ומחירים נוחים, שיאפשרו להגיע לתקופה ארוכה יותר ואפילו לצאת פעם נוספת גם בחגים.
רשת מלונות C-Hotels מציעה חווית נופש ייחודית ומגוונת. הרשת כוללת ארבעה בתי מלון בפריסה ארצית, ביניהם: מלון הספא והנופש אחוזת אסיינדה ביער, המציע אווירה פסטורלית ומרגיעה במרומי יערות הגליל, מלון C הוטל נווה אילן הטובל בנוף הקסום של הרי יהודה, מלון C הוטל טבריה הצופה אל נוף הכינרת והרי הגולן, ו-C הוטל אילת הממוקם בלב העיר ונפתח מחדש לפני כשנה לאחר שיפוץ ושדרוג.