X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
אורי בילט [צילום: יח"צ]

חברת לילית קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של מותגי ADAM ו-EVE בישראל. המותגים יחלו להיות משווקים באמצעות החברה החל מאמצע חודש מאי 2010. היקף ההשקעה בהחדרת המותגים נאמד בכ-2 מיליון שקלים.
המותג ADAM על כל סדרותיו, קיים מזה 28 שנים בישראל ומחזיק בליין מבחר גדול של דאודורנטים, אפטר שייבים ובשמים לגברים. המותג רושם גידולים במכירות של כ-10%, מדי שנה, ונמכר בכ-1500 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהם ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, H&O, מגה, שופרסל, רשת ארבע (חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ועוד), בתי מרקחת וחנויות פרטיות נוספות.
לפני כשנתיים, פותחה סדרה חדשה לנשים, המקשרת בין אדם לחווה ונקראת EVE. מבין מוצרי המותג ניתן למצוא מבחר בשמים לאישה, דאודורנטים וקרמים לגוף.
בכוונת החברה להשיק בחודש הקרוב סדרה חדשה מבית ADAM, הפונה לקהל יעד צעיר יותר, ומכילה מוצרי בישום, אפטר שייבים ודאודורנטים, תחת שני ניחוחות חדשים: ADAM 4 ACE ו-ADAM 4 KING.
לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות לילית קוסמטיקה: "קיבלנו החלטה אסטרטגית להיכנס לתחום זה, בכדי להכניס את לילית לנקודות מכירה רבות נוספות, בהן נוכל לא רק להחדיר את המותגים החדשים שבכוונתו לשווק, אלא גם נוכל לנצל את הפלטפורמה הזו בכדי להעמיק את אחיזתנו עם מותגים קיימים שעדיין לא מילאו את הפוטנציאל הרחב הגלום בהם, כמו המותגים טבק, מרוול, לוטו, אנטוניו בנדרס ועוד. הגדלת מערך ההפצה יאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות רחב יותר וכן יאפשר לנו לתת שרות טוב יותר ללקוחותינו הנאמנים, שמחפשים לרכוש ממותגינו בקרבת ביתם. קטגוריית ה'מאס-מרקט' היא קטגוריה בצמיחה ואנו מתעתדים להיכנס לקטגוריה זו עם מותגים חדשים נוספים גם מתחום האיפור והטיפוח".
לילית קוסמטיקה הוקמה בשנת 1938 והינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק מותגי טיפוח, בישום ואיפור מובילים, ביניהם: דולצ'ה וגבאנה, פראדה, גוצ'י, ורסאצ'ה, קנזו, שיסיידו, לנקסטר, לה פררי, יובנה, נינה ריצ'י, קרולינה הררה, פאקו רבאן, דווידוף, מארק ג'ייקובס ועוד רבים אחרים.

תאריך:  16/06/2010   |   עודכן:  16/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il