X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Cal וארקיע
▪  ▪  ▪

Cal עולה הערב עם סרטון שני בסדרת הקמפיינים המחקריים "בדקנו ומצאנו", והפעם תחת שיתוף הפעולה של חברת האשראי עם ארקיע. במסגרת שיתוף הפעולה, מציעה Cal ללקוחותיה טיסות נבחרות לאילת ב-175 שקלים לכיוון בלבד בחודשים יולי-אוגוסט.
בכל סדרת הקמפיינים, שי אביבי, פרזנטור החברה, מגלם חוקר מטעם Cal שבודק שאלה שהתשובה עליה היא טריוויאלית ומסיק ממנה מסקנות נחרצות לגבי ההטבה המנצחת שחברת Cal מציעה ללקוחותיה.
בסרטון הנוכחי, מגלם אביבי חוקר מטעם Cal שיוצא לבדוק בשטח מה הצרכנים מעדיפים לקבל: כרטיס טיסה "במחיר מגוחך" או כרטיס טיסה "במחיר מלא". אביבי ניגש לעוברת אורח שמגיעה למשרדי המכירות של חברת ארקיע ועורך עליה את ה"מחקר" כשעיניה מכוסות. ה"נבדקת" בוחרת במעטפה במחיר המגוחך, ושי מגיע למסקנה שזו העדפתם של הצרכנים.
הסרטון הראשון בסדרה היה סרטון H&O, בו אביבי בדק אם הילה נחשון מעדיפה לקבל הנחת סלבס או 525 שקלים בתווי קנייה למצטרפים לרשת.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.

תאריך:  17/06/2010   |   עודכן:  17/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il