Cal עולה הערב עם סרטון שני בסדרת הקמפיינים המחקריים "בדקנו ומצאנו", והפעם תחת שיתוף הפעולה של חברת האשראי עם ארקיע. במסגרת שיתוף הפעולה, מציעה Cal ללקוחותיה טיסות נבחרות לאילת ב-175 שקלים לכיוון בלבד בחודשים יולי-אוגוסט.
בכל סדרת הקמפיינים, שי אביבי, פרזנטור החברה, מגלם חוקר מטעם Cal שבודק שאלה שהתשובה עליה היא טריוויאלית ומסיק ממנה מסקנות נחרצות לגבי ההטבה המנצחת שחברת Cal מציעה ללקוחותיה.
בסרטון הנוכחי, מגלם אביבי חוקר מטעם Cal שיוצא לבדוק בשטח מה הצרכנים מעדיפים לקבל: כרטיס טיסה "במחיר מגוחך" או כרטיס טיסה "במחיר מלא". אביבי ניגש לעוברת אורח שמגיעה למשרדי המכירות של חברת ארקיע ועורך עליה את ה"מחקר" כשעיניה מכוסות. ה"נבדקת" בוחרת במעטפה במחיר המגוחך, ושי מגיע למסקנה שזו העדפתם של הצרכנים.
הסרטון הראשון בסדרה היה סרטון H&O, בו אביבי בדק אם הילה נחשון מעדיפה לקבל הנחת סלבס או 525 שקלים בתווי קנייה למצטרפים לרשת.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.