X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה
▪  ▪  ▪

הכינוס ה-38 של האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה יתקיים באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, באר שבע, בין התאריכים 21-22 ליוני, בהשתתפות מעל ל-500 חוקרים, אנשי מקצוע וקובעי מדיניות. זאת על-רקע ציון 40 שנה לפעילות האגודה.
באירוע זה שמנקז אליו מגוון רחב של נושאים סביבתיים ואקולוגיים, יתקיימו 44 מושבים מקצועיים, בהם יוצגו מעל 250 מחקרים ופרויקטים הנוגעים לסביבה בישראל, כמו, משאבי המים בישראל, התפלה ואיכות מי שתיה, רפורמת המקרקעין והשלכותיה על שטחים פתוחים, מגוון ביולוגי בשטחים חקלאיים, כלכלה סביבתית, בריאות הציבור, ישראל וההתחממות הגלובלית, חינוך סביבתי, זיהומי קרקע, מים ואוויר, מדיניות סביבתית, יער ויעור, תכנון בר-קיימא, אנרגיות חלופיות וזיהום מתחבורה.
זאת ועוד על-מנת לגשר על הפער הקיים בין הידע מהמחקר המדעי לבין מקבלי ההחלטות כפי שמציינת פרופ' פועה בר, יו"ר הוועדה המארגנת של הכינוס, מציינת "האינטראקציות בין אנשי המחקר באוניברסיטאות לבין קובעי המדיניות הסביבתית בישראל אינן מספיקות. לא אחת נערכים בישראל מחקרים חשובים וטובים שמסתכמים בסופו של דבר בפרסומים בכתבי עת מדעיים מהמעלה העליונה, אך אינם מוצאים את ביטויים בתכנון ובעשייה הסביבתית בישראל. אגודה כמו זו, שואפת להיות מעורבת יותר לא רק בארגון כינוסים והוצאה של כתב עת מדעי, אלא גם בעשייה הציבורית והשפעה על קובעי המדיניות בישראל שאחראים על נושאי הסביבה. מטרתו של הכינוס הוא לעודד מפגשים בין חוקרים, מתכננים, תעשיינים וקובעי מדיניות והרחיב את הקשרים ביניהם. כולנו יודעים שעדיפה הפריה הדדית מהפריה עצמית".
ביום ג' ה-22.6 בין השעות 11:00-12:30 יתקיים המושב מרכזי בנושא "עתיד השימוש באנרגיה גרעינית לייצור חשמל בישראל", בהשתתפות מומחים מהתחום, מר עמוס לסקר, מנכ"ל חברת החשמל לישראל, ד"ר שמואל ברנר, לשעבר המשנה למנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, ד"ר אלי שטרן, מנהל המרכז להערכות סיכונים, מכון גרטנר, פרופ אבנר דה-שליט, דיקן הפקולטה למדעי החברה, האוניברסיטה העברית ויעל כהן-פארן, מנכ"ל הפורום הישראלי לאנרגיה. כל זאת בהנחיית פרופ' אלון טל.
במושב המיוחד ידונו לראשונה בישראל בהיבטים הסביבתיים של תחנת כוח גרעינית כחלק ממערך האנרגיה של ישראל, זאת על-רקע לאור המגבלות הצפויות על פליטת גזי חממה.
עו"ד חנוך אילסר, מנכ"ל האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה מעדכן לקראת האירוע, כי "בכינוס מוצגים המחקרים העדכנים ביותר בתחום הסביבה והאקולוגיה בישראל. מחקרים אלה יכולים להציף סוגיות סביבתיות או לתת מענה לסוגיות ושאלות שעדין לא הוסדרו כנדרש. האגודה פועלת במהלך כל ימות השנה לקדם את הממשק שבין מדע ומדיניות סביבה בישראל לטובת מדיניות סביבתית מתקדמת המתאימה למאה ה-21, חיזוק הידע המדעי וביסוס הקשר בין הקהילה המדעית למקבלי ההחלטות הינו הכרחי להתמודדות עם האתגרים הסביבתיים שמונחים בפתחה של ישראל".

תאריך:  20/06/2010   |   עודכן:  20/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעל כהן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il