X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדיראן
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: שון ג´ון]

חברת תדיראן מוצרי צריכה יוצאת בימים אלה בקמפיין תקשורתי רחב היקף למיצובה מחדש כשחקן ראשי בשוק המזגנים בישראל. תחת הסיסמה "תדיראן, צעד אחד קדימה" הקמפיין החדש מדגיש את היותה של החברה ראש חץ בקדמה הטכנולוגית לשירות הצרכן. בקמפיין הושקעו כ-10 מיליון שקל, והוא מנוהל על-ידי מקאן אריקסון. הקמפיין הוא מהלך אסטרטגי ראשון של תדיראן לחזרה אל אור הזרקורים ולחיזוק מעמדה כמותג מוביל בשוק המזגנים בישראל מאז נרכשה - באוקטובר אשתקד - על-ידי קבוצת קריסטל הישראלית שבשליטת איש העסקים משה ממרוד ומינויה של בינה רזינובסקי למנכ"ל החברה.
בינה רזינובסקי, מנכ"ל תדיראן: "תדיראן הוא מותג מוביל, מבוסס ואמין, מחלוצי קטגוריית המזגנים בישראל, והקמפיין נועד להזכיר לצרכן את הנכסים הללו, כשהוא ניצב בימים אלה בפני ההחלטה איזה מזגן לקנות ומאיזו חברה הוא מעדיף לקבל שירות".
במסגרת הקמפיין החדש יעלה בימים אלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים סרטון פרסומת מושקע שצולם בסהרה שבמרוקו. הסרט מבוסס על מסע אמיתי של משלחת תדיראן למרוקו, שבמסגרתו צוותי מתקינים מישראל התקינו מזגנים בבית בוץ באחד הכפרים. הסרט ממחיש את עליונותו הטכנולוגית של מזגן האינוורטר של תדיראן, שקורא תיגר על כוחות הטבע ומצליח לצנן אפילו את המדבר היוקד בחום של 47 מעלות, מול עיניהם הנדהמות של בני השבט המקומי. במסגרת הסרטון גם חושפת תדיראן את הלוגו החדש שלה, שצורפה לו הסיסמה "צעד אחד קדימה".
יהודה ווכטל, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של תדיראן: "הסרטון מעביר את המסר המרכזי שלנו, שהמובילות של תדיראן היא בראש ובראשונה באמינות ובטכנולוגיה המתקדמת, תוך פריצה קדימה למחוזות חדשים והצבת אתגרים של חדשנות לענף כולו".
לצד סרטון הטלוויזיה יכלול הקמפיין גם פעילות אינטראקטיבית באינטרנט. יועץ וירטואלי חדשני של תדיראן, אשר יזמין את הגולש לספק לו את נתוני החלל הדורש מיזוג ויתאים לו על פיהם פתרון אופטימלי.
הבשורות המצננות לקיץ 2010
בימים אלה משיקה תדיראן שלושה חידושים פורצי דרך, המצעידים את מזגני האינוורטר לעידן חדש: מדחס TWIN ROTARY - מדחס סיבובי כפול המאפשר שליטה מרבית על התפוקה ומאריך את חיי המזגן; מערכת HYBRID INVERTER - פיקוד אוטומטי כפול המתאים את עבודת המזגן לדרישת הלקוח ומאפשר מיזוג חזק ומדויק, ומערכת COMFORT SYSTEM לשליטה מלאה על הטמפרטורה בחללים השונים בבית. מערכת זו היא הפתרון האידיאלי לבית הישראלי - היא מספקת פתרון מיזוג למשפחה בהתאם לתמורות במספר האנשים החיים תחת קורת גג משותפת.
שלושת החידושים, המצטרפים ליישומים המתקדמים האחרים של מזגני האינוורטר מבית תדיראן, מבטיחים לצרכן מזגן עם הביצועים האולטימטיביים: קירור וחימום מהירים, שמירה על טמפרטורה יציבה, פעולה שקטה וחיסכון מרבי בחשמל.
יהודה ווכטל, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה: "אנו מעריכים שהקמפיין התדמיתי בשילוב עם הפעילות השיווקית הנרחבת שלנו להחדרת דור מזגני האינוורטר החדשים יעלו את מודעות הצרכנים לחשיבותה של האיכות והאמינות של הטכנולוגיה במזגני האינוורטר ויבססו את ההכרה בתדיראן כחברה המובילה באיכות ובאמינות של טכנולוגיה זו".
פרופיל שיווקי של תדיראן
תדיראן, שהוקמה לפני 46 שנה, פועלת בשוק המזגנים הביתיים והמסחריים, המגלגל על-פי הערכות כ-1.2 מיליארד שקל בשנה. החברה היא שחקן מרכזי בשוק זה, עם נתח המוערך בכ-24%. אלקטרה, המובילה, מחזיקה בנתח המוערך ב-45%, לטורנדו 15%, וברימאג, המשווקת את LG, אוחזת ב-13%. שמה הולך לפניה כחברה היחידה שיש ביכולתה לתת פתרונות מערכתיים לכל צורכי מיזוג האוויר, ממערכות מסחריות גדולות באמצעות מזגני Carrier, דרך מערכות מתוחכמות לעסקים בינוניים ובתי מסחר בטכנולוגיית ה-VRF ועד למערכות מיזוג ביתיות.
ממחקר שערך לאחרונה מכון MARKET WATCH עולה, כי תדיראן מובילה במודעות של הצרכנים הישראלים לחברות המייצרות מזגנים, וכי היא נתפסת כוותיקה והישראלית מביניהן. מזגני תדיראן נתפסים כאיכותיים ואמינים וכן כבעלי מחיר טוב יותר מהמתחרים, ואילו השירות של החברה נתפס כמהיר ויעיל.
קווים לדמותו של צרכן המזגנים
המחקר של מכון MARKET WATCH כולל כמה גילויים מעניינים על דפוסי קניית המזגנים בישראל:
- המזגנים המבוקשים ביותר הם מזגן עילי גדול ומזגן עילי קטן.
- כשליש מהצרכנים רוכשים את המזגן באמצעות רשתות החשמל, כאשר העדפה זו מונעת בעיקר משיקולי מחיר.
- הנושא החשוב ביותר לצרכן בבחירת חברת המזגנים הוא האמינות, ולאחר מכן שירות מהיר ויעיל.
- השיקול החשוב ביותר בבחירת המזגן הוא חיסכון בחשמל ולאחריו קירור/חימום הבית במהירות ולאחר מכן פעולה שקטה.
- יותר ממחצית מהצרכנים מודעים לטכנולוגיית האינוורטר. התכונות העיקריות שיוחסו לאינוורטר הן חיסכון בחשמל, שמירה על הטמפרטורה ומחיר גבוה.

תאריך:  20/06/2010   |   עודכן:  20/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה ממרוד
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתי קשרו
- הודעה מטעם דינמיק ווב
מיטל רוזנר-בנור
- הודעה מטעם רשות העתיקות
גלית פריד
- הודעה מטעם איסתא
שי גולוב
- הודעה מטעם האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה
דנה כחלון
- הודעה מטעם BONITA DE MAS
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il