X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

לאומי יוצא בקמפיין דיגיטל חדש בעלות של עשרה מיליון שקלים, תחת המסר: סניף הבנק בבית שלך. את הקמפיין שיכלול פעילות טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות, מוביל משרד הפרסום של לאומי, מקאן אריקסון. בנוסף, יקיים הבנק פעילות שטח ענפה, באמצעות החברה להזזת הרים, שבמהלכה יתקיים משחק שטח-רשת תחרותי וייחודי, ובו יוכלו המשתתפים לזכות במחשב לוח אייפד של אפל מדי שעתיים.
עוד מדווח הבנק, שלרגל הקמפיין יושק גם עמוד הבית החדש והמאוד מושקע שלו בפייסבוק, פרי תכנות, ייעוץ ועיצוב של חברת Refresh שבבעלות איש התקשורת לשעבר אדם שוב.
הקמפיין, בכיכובו של יפתח קליין, יתמקד באופן שבו הבית מחליף את סניף הבנק עבור לקוחות "לאומי דיגיטל" שמנהלים את חשבונם מכל מקום ובכל זמן, ויחשוף סדרה של מוצרים ושירותים נוספים של "לאומי דיגיטל". מנתוני הבנק, עולה כי כ-500 אלף לקוחות, חדשים וקיימים, כבר מבצעים פעולות באמצעות ערוצי לאומי דיגיטל, מהם כ-230 אלף לקוחות שפתחו חשבון דיגיטלי. המטרה היא להכפיל את כמות הלקוחות המבצעים פעולות באמצעות ערוצי הדיגיטל במהלך השנה הקרובה.
במקביל לעליית הקמפיין יתנהל משחק שטח-רשת שיושק ב-1 ביולי במסגרת אירועי "לילה לבן" בתל אביב, ויימשך שלושה ימים נוספים בשלוש ערים שונות: 5 ביולי בחיפה, 6 ביולי בבאר שבע ו-7 ביולי בירושלים. במהלך המשחק יחשוף לאומי בכל שלוש שעות בפני החברים ברשת (אתר לאומי, פייסבוק, טוויטר ואתר לאומי בלוג) קוד דיגיטלי משתנה שימוקם באזור כלשהו בעיר שבה מתנהל המשחק באותו יום. איך יודעים איפה לחפש? עונים על שאלה פשוטה שתתפרסם בעמוד הפייסבוק של לאומי דיגיטל ונחשפים למפת האזורים בכל עיר, אשר מראה איפה נמצא "האזור החם" ואיפה כדאי לחפש עכשיו את הקוד. עם הגעת המשתתפים לאזור, עליהם למצוא את הקוד שיכול להיות בכל מקום - גגות, ספסלים, עגלות תינוקות, אופניים, אוטובוס נוסע וכו'.
עם מציאת הקוד יש לצלם אותו ולהעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק החדש של לאומי, המושק בימים אלה. המשתתף הזריז ביותר יזכה במחשב לוח אייפד של חברת אפל. הוראות מדויקות על כללי המשחק ניתן יהיה לראות ב-www.facebook.com/home.php?#!/LeumiDigital.
במהלך המשחק, יקים לאומי גם "סניפי נוחות דיגיטליים" ברחבי הערים, שמטרתם להמחיש את הנוחות והפשטות שבביצוע פעולות בנקאיות דיגיטליות, מכל מקום ובכל זמן, ללא צורך להגיע פיזית אל סניפי הבנק.
כאמור, משיק הבנק היום את עמוד הבית החדש והמאוד מושקע שלו בפייסבוק. הדף מכיל עמוד נחיתה אינטראקטיבי ומעוצב שממחיש את "מפת הנוכחות במדיה חברתית" של קבוצת לאומי - נוכחות שאין לה אח ורע בקהילה העסקית בארץ - וכן מספר יישומים שימושיים עבור גולשי פייסבוק ולקוחות הבנק ובהם יישומי שירות לקוחות, וקריירה (משרות פנויות). דוגמה לעמוד הנחיתה בפייסבוק www.facebook.com/LeumiDigital?v=app_6009294086.
יישום שירות הלקוחות מאפשר לגולשים לפנות לבנק ישירות באמצעות פייסבוק באמצעות טופס אפליקטיבי ייעודי. הגולשים יכולים לסמן את התחום שאליו רלוונטית הפנייה שלהם, לכתוב בשדה חופשי מהי מהות הפנייה ולבחור כיצד הם רוצים לקבל תשובה מהבנק: בטלפון, במייל או בפרופיל הפייסבוק שלהם.
יישום הקריירה מאפשר חיפוש של משרות פנויות בקבוצת לאומי ישירות מתוך טאב ייעודי בפייסבוק. החיפוש מאפשר פילוח גם לפי האיזורים שבהן מוצעות המשרות וכן מאפשר לגולשים לעשות share עם חבריהם לגבי משרה שעשויה לעניין מישהו מהמעגלים החברתיים שלהם.

תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il