פריגת משיקה שפת מותג חדשה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום JWT ISRAEL, תחת הסיסמה "פותחים בחיוך" ובהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקלים.
הקמפיין, שייעלה למשך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה השונים, מציג בחור ובחורה המשקיפים על העיר הפרושה תחתיהם ומציירים עם האצבע חיוכים שמשלימים בכל מקום בו הם מצטיירים תמונה של פרצוף.
בהפקה המרהיבה, שצולמה כולה באזורים שונים בגוש דן, אנחנו מגלים במהרה שהציורים שהזוג מצייר באוויר - מופיעים פיזית, במימדי ענק, בכל מקום עליו הצביעו השניים. את הסרט מלווה פסקול השיר Upside Down של הזמרת Paloma Faith.
קרדיטים: מנהלת שיווק פריגת: אורלי קליין;
ס. מנהל שיווק פריגת: דורון ארד;
מנכ"ל JWT ISRAEL: יורם דמבינסקי;
משנה למנכ"ל: אלה גולדשטיין;
סמנכ"ל קריאייטיב: ניר פרח;
מנהל קריאייטיב: רן הרץ;
קופירייטר: אסף קוברסקי;
מנהלת מחלקת הפקה: שרון בן דוד;
סמנכ"ל אסטרטגיה: רומי גך;
פלנר: לירון שכטר;
סופרוויזר: תומר רוטנברג;
תקציבאית: ניקול מילר;
חברת הפקה: פראדיסו;
במאי: יריב גבר;
צלם: אבי קרפיק;
עורך: נועם וייסמן;
מפיקה פראדיסו: חמוטל פלס;
פוסט: גראויטי;
מנהל קריאייטיב גראויטי: אילן בוני;
ייעוץ מוזיקלי: קובי בן עטר;
סאונד: סאונדהאוס;
עורך סאונד: דני אהרונסון;
פסקול: שמוליק נויפלד.