רשת מיכל נגרין עיצובים עולה לראשונה על קיר ההלכה באיילון ויוצאת בקמפיין להשקת קולקציית תכשיטי קיץ חדשה בעלות של 800,000 שקל. הקמפיין, בניצוחו של משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, כולל פרסום בקיר חוצות, מגזיני אופנה, אינטרנט ונקודות מכירה.
הקמפיין הוא קמפיין ניו קולקשיין, תחת הסלוגן "live the fantasy" ומשיק את השפה התקשורתית החדשה של המותג, את הקולקציה החדשה של התכשיטים ותומך ברענון המותג בנקודות המכירה המציגות אזור מאופיין לקולקציות חדשות.
לקמפיין החדש גויסה הדוגמנית מרינה מולדובן שמייצגת את דמות האישה המודרנית והנשית שמשלבת חוזק ורכות.