במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים עבור בכירי הנהלת רשת המשביר לצרכן, הכוללת בין היתר את מנהלי תחומי הרשת, מנהלי הסניפים ומנהלי מותגים, נבנה קורס ייעודי ללימודי ניהול עסקי בכיר, מטעם אוניברסיטת ת"א.
הקורס כולל כ-50 בכירי הרשת שישתתפו במהלך השנה הקרובה בקורס שיכלול תוכנית לימודים רחבה, בין היתר: מנהיגות ותקשורת אפקטיבית, סודות השיווק, פרסום, ניתוח סביבתי עסקי, התנהגות צרכנים, ניהול מכירות, ניתוח דוחות כספיים, ניהול צוותי עובדים ועוד.
רותי בראון, מנהל משאבי האנוש של המשביר לצרכן, מסרה כי מטרת התוכנית להעמיק ולהעצים את יכולות הניהול של בכירי המשביר לצרכן, תוך פיתוח החשיבה המערכתית ובכך להקנות למנהלים כלים עסקיים למיקסום ההתפתחות הניהולית והאישית של המשתתפים.
עוד מסרה בראון: החברה תממן למנהלים את הלימודים וכן בסוף הקורס יערכו הבכירים עבודות גמר שהתייחסו לפעילות הקמעונאית של המשביר לצרכן.
לדבריה, השאיפה בקורס הניהולי להתמקד במיצוי טוב יותר של פוטנציאל הניהול העסקי וניהול המכירה, בכל סניף. כמו-כן הקורס יקנה למנהלים דפוסי ניהול חדשניים מול צוותי העובדים והלקוחות אשר בסופו של תהליך יגדיל את המכירות והרווחיות של החברה.
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי אסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 36 סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים על שטח כולל של כ-100,000 מ"ר. לרשת מגוון מוצרים שונים: אופנה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.