X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מגה
▪  ▪  ▪

רשתות מגה ורשת דור אלון הכריזו היום על מבצע קיץ משותף, הכולל הגרלת אלפי פרסים והענקת שישה ג'יפים מדגם דייהטסו טריוס. הסינרגיה בין שתי החברות מהווה יתרון רב בהובלת מהלכים מסוג אלה, שכן שתי החברות יחד מחזיקות בכ-550 נקודות מכירה בתחום הקמעונות והאנרגיה ומהוות את קבוצת הריטייל הגדולה בישראל.
עלות ההשקעה במהלך מוערכת בכ-4.5 מיליון שקלים וכוללת מימון הפרסים, שילוט בנקודות המכירה וקמפיין פרסומי בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.
על-פי תנאי המבצע, כל מי שקונה ב-100 שקלים ומעלה באחד מסניפי רשתות מגה (מגה, מגה בעיר, מגה בול ומגה באינטרנט) או מתדלק בסכום של 100 שקלים באחד מתחנות התדלוק של דור אלון יכול להיכנס להגרלת הפרסים הגדולה לפיה יוגרלו בכל שבוע 100 עגלות קנייה בסכום של 1000 שקלים ו-100 מיכלי דלק בסכום של 250 שקלים. בנוסף בכל שבוע יוגרל ג'יפ מדגם דייהטסו טריוס בשווי של 130 אלף שקלים. המהלך השיווקי יימשך שישה שבועות, החל מה-4 ביולי ועד ה-15 באוגוסט. ההשתתפות תעשה באתר מיוחד שהוקם לטובת המבצע שכתובתו www.summerwin.co.il.
לראשונה בישראל, החברים ברשת החברתית פייסבוק יוכלו גם הם לזכות בג'יפ מתנה. חברי "מגה הטבות" בפייסבוק יוזמנו להכין שלטים יצירתיים שכתוב בהם: "קיץ של הפתעות ברשתות מגה ודור אלון" ולהצטלם איתם בסניפי הרשת או מולם. מבין כל הגולשים שיעלו תמונות לרשת ייבחר הזוכה היצירתי ביותר בג'יפ דייהטסו טריוס חדש.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול: "מסקרי שוק וקבוצות מיקוד שערכנו גילינו כי קבלת הטבות ופרסים יקרי ערך, כחלק מתרבות הצריכה היומיומית, מעלה משמעותית את שביעות רצון הלקוחות, ואין לי ספק כי מהלך זה ימשוך צרכנים רבים לרשת ויגדיל את נאמנות הלקוחות. הקיץ הזה בכוונתנו להעניק ללקוחות שלנו חוויה קיצית ומיוחדת שתבוא לידי ביטוי בסוג המבצעים ובאווירה בסניפים".
ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון: "הסינרגיה בין דור אלון ורבוע כחול אשר מהווה נקודות מפגש רבות עם הלקוח בהעדפותיו הצרכניות, מעלה משמעותית את אטרקטיביות המהלך השיווקי ואין לי ספק כי הצלחתו תתרום רבות לחיזוק תדמיתן של שתי החברות".

תאריך:  04/07/2010   |   עודכן:  04/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il