X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ הילדים ולוגי
▪  ▪  ▪

ערוץ הילדים ולוגי חוגגים את החופש הגדול בשלל פעילויות ושידורים, אנו שמחים להזמין את הילדים והוריהם לחגוג איתנו את חגיגת הקיץ!
לוח שידורים
ערוץ הילדים
ישדר לוח שידורים חדש ומרענן לקיץ שנפתח ביום חמישי האחרון בשידור מרהיב של גמר ששטוס, בו זכתה כיתה ו'2 מבית הספר גוונים בגדרה. החל מהשבוע עולים בערוץ שני שידורים יומיים חיים: "חופש במקום האמיתי" בשעה 10:00 ו"מסע קיץ במקום האמיתי" בשעה 15:00 בהנחייתם של: טל מוסרי, קובי מחט, מושיק גלאמין, דון לני גבאי, רוני דואני, רז שפירא, צוות הסטנדאפיסטים אודי ואביעד וכמובן צ'ובה בגילומו של יוסף סוויד. במסגרת מסע קיץ יתחרו נבחרת בנים ונבחרת בנות על הניצחון הגדול. אל צוות המנחים הצטרפה שחקנית הרכש החדשה של ערוץ הילדים, רוני דואני.
עוד בקיץ: "מפונקים" טלנובלה מוסיקלית חדשה וסוחפת, עונה שנייה של התוכנית המצליחה "חצויה" בערוץ הילדים בהוט, יוגיהו המימד החמישי - פרקים חדשים מסדרת האקשן, עונה חדשה לתוכנית האנימציה "כאוטיק 3" - סדרת אנימציה חדשה לבנים, סדרות האנימציה סי ג'י הדי.ג'י ו"עיר המלאכים", וכן סרטי נוער חדשים שישודרו מדי חמישי אחר-הצהריים.
בערוץ לוגי, בחופש הגדול תשודר העונה החדשה של השעשועון "אוטו גלידה", שעשועון ידע שבו זוכים הילדים בכדור גלידה על כל תשובה נכונה. תעלה עונה נוספת של התוכנית "המועדון של לוגי" בהנחיית בן פרי ומירב פלדמן. כמו-כן, ישודרו עונות חדשות של התוכנית האהובה "תעלומות מתחת לאף", וכן של הסדרות "מרתה מדברת" ו"סיפורי חיות".
פעילויות בחופש
פסטיבל הקומיקס
, 17-20 לאוגוסט בסינמטק ת"א - פאנל עם מנחי ערוץ הילדים שמספרים על גיבור האנימציה ששינה את חייהם, ספיישל ארתור - הצצה אל מאחורי הקלעים של דיבוב הסדרה האהובה, סדנת דיבוב, ספיישל פיג'מות והקרנת בכורה של הפרק הראשון מהעונה ה-14.
עיר ערוץ הילדים, מופע הענק של הקיץ חוזר ובגדול! עיר ערוץ הילדים הינו אירוע קיץ נודד ופתוח - הגדול ביותר לילדים ולכל המשפחה. זוהי השנה ה-16 של המופע הענק, הסוחף אליו עשרות אלפי משפחות וילדים בכל עיר. מופעי עיר ערוץ הילדים יועלו ב-12 ערים ברחבי הארץ. המופע בהשתתפות מנחי הערוץ, והכניסה - בחינם!
"לוגי יוצא לשטח", מגוון פעילויות מהנות לילדים בקניונים ברחבי הארץ (פעילות ללא תשלום). סדנאות ניסויים מבית "המועדון של לוגי", סדנאות הכנה לכיתה א' ועוד המון הפתעות מהתוכניות האהובות של ערוץ לוגי.

תאריך:  07/07/2010   |   עודכן:  07/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il