X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HTC
▪  ▪  ▪

לאחר שהשיקה קבוצת יד2 בהצלחה את האפליקציה לאתר יד2 לאנדרואיד, משיקה הקבוצה שתי אפליקציות נוספות בטלפונים הסלולריים של גוגל, בשיתוף ניופאן טלקום, משווקת מכשירי HTC בישראל. האפליקציה למחירון הרכב של אתר יד2 ואפליקציה לאתר השוואת המחירים kama זמינות להורדה בחינם מהאנדרואיד מרקט באמצעות חיפוש "יד2" ו-"כמה" בעברית.
מהחברה נמסר כי האפליקציות הינן חינמיות. אפליקציית מחירון יד2 מאפשרת לצפות במחירון הרכב של יד2 - מחירון השוק היחידי בישראל המבוסס על מחקר סטטיסטי המתבצע על ההתנהלות של שוק הרכב בישראל והמציאות כפי שהיא משתקפת באתר יד2 המהווה פלטפורמה לפרסום של כ-85% מהרכבים בישראל. באחרונה פורסם כי איגוד שמאי הביטוח בישראל בחר במחירון יד2 כמחירון הרשמי של האיגוד. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, גולשי המחירון יכולים לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית אונליין על-ידי שמאים מומחים בפורום ייחודי וראשוני בישראל, שהוקם באתר יד2.
באפליקציית אתר kama ניתן להשוות מחירים על כל מוצר שניתן לרכוש דרך האינטרנט, לחפש מוצרים לפי חנויות או לפי מותגים וקטגוריות נוספות, וכן לצפות במדריכי רכישה מצולמים.
לדברי רועי שגב, סמנכ"ל קבוצת יד2, "האפליקציה החדשה לניידים של גוגל מצטרפת לאפליקציות הקודמות שהשיקה הקבוצה לאייפון ולאנדרואיד וזכו לפופולריות גדולה. יד2, כאתר הלוחות המוביל בישראל, ואתר KAMA, אתר השוואת המחירים החדש, שואפים תמיד לשפר את הנגישות לכמה שיותר גולשים ומשתמשים בסלולר".
קבוצת יד2
אתר יד2 הינו אתר המהווה את לוח המודעות החינמי הגדול והמוביל בישראל. באתר מתפרסמות כל יום כ-10,000 מודעות חדשות במדורים השונים: רכב, נדל"ן, מוצרים יד שנייה, מטפלות ועוזרות בית, חיות בית ועוד. באתר גולשים כ-400,000 גולשים ביום ומעל 2,000,000 גולשים שונים בחודש. אתר יד2 הושק במאי 2005. האתר מדורג בין 5 האתרים הגדולים בישראל.
אתר KAMA מקבוצת יד2 הינו אתר להשוואת מחירים של מוצרים ושירותים, בו מוצגים למעלה מ-1,300 חנויות וכמיליון מוצרים ושירותים שונים בלמעלה מ-600 קטגוריות.
אודות HTC
חברת HTC היא אחת מהחברות בעלת הצמיחה הגדולה ביותר כיום בתעשיית הטלפונים הסלולריים. HTC הצליחה ליצור סמארטפונים חדשניים שמשרתים את הצרכים של המשתמש בצורה הטובה ביותר על-ידי כך שהיא שמה את האנשים במרכז.

תאריך:  12/07/2010   |   עודכן:  12/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il