מעדנות, החברה המובילה את שוק המאפים המוקפאים בישראל, עולה עם קמפיין חדש בטלוויזיה לרגל השקת סדרת הפיצות האיטלקיות החדשה שלה - פיצה איטליאנו. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב בעלות של כ-3.5 מיליון שקלים.
סרטון הפרסומת מתאר תרחיש משעשע במשפחה ישראלית לאחר שאם המשפחה מוציאה פיצה איטליאנו חמה מהתנור. הבן הקטן במשפחה מבצע תרגיל במטרה להרחיק מהבית את אחיו הגדול וחבריו ולקבל לידיו את הפיצה הטעימה והחמה.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך כשבועיים.
קרדיטים: משרד פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב; סמנכ"ל קריאייטיב: יגאל שמיר; קופירייטר: תמי מלצר; הפקה משרד: מירי סלהוב; מנהל לקוחות: נועם לזרוביץ'; תקציבאית: ליאת יוצר; מנהל אסטרטגיה: יובל גרופי; ארט: יריב אפשטיין.