X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AIG ישראל
▪  ▪  ▪

חברת הביטוח AIG ישראל יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת ערוץ חדש לקבלת הצעת מחיר - QuickieAIG. היקפו הכספי של הקמפיין מוערך ב-1.6 מיליון שקלים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 החל מיום שני 12.7.10 למשך 14 יום. בסרט הפרסומת יראו מה קורה מהרגע שמקליקים על העכבר ועד שמקבלים טווח הצעת מחיר לביטוח הרכב. המסר הוא שבאמצעות הערוץ החדש ניתן לקבל טווח הצעת מחיר עבור ביטוח רכב תוך 60 שניות בלבד בצורה מהירה, אינטואיטיבית ופשוטה, באמצעות מענה על מספר שאלות בסיסיות.
"כיום, על-מנת לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב באמצעות האינטרנט, הלקוח נדרש לעבור תהליך ארוך ומייגע, שאורך בממוצע 10 דקות, במסגרתו הוא נדרש לענות על שאלות רבות", אמר אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-AIG ישראל, "כחלק מהאסטרטגיה מוכוונת הלקוח, שמנו לנו למטרה לפתח ולייצר מוצרים שישפרו את חווית המשתמש. מערכת QuickieAIG פותחה על-מנת לפשט ולייעל את התהליך, ובעיקר לקצר אותו".
במסגרת הקמפיין נערכה גם תחרות "פרסומאי נולד" בקרב עובדי AIG ישראל. כל העובדים הוזמנו ליצור סרטי פרסומת QuickieAIG באמצעות מצלמת סלולאר או מצלמה ביתית, ללא סיוע מבחוץ וללא השקעה כספית.
חבר השופטים, שיורכב מהפרסומאי הדר גולדמן ואבי קושניר, הפרזנטור של AIG ישראל, בחרו את שלוש המקומות הראשונים מתוך כ-35 צוותים שניגשו לתחרות. הצוות שיגיע למקום הראשון יזכה בכרטיסים להופעה של U2 באתונה כולל טיסה ואירוח, לצוות שיגיע למקום השני יוענק Playstation 3 והמקום השלישי יזכה בסוף שבוע מפנק בארץ.
קרדיטים:
AIG ישראל
אורי קליין - סמנכ"ל שיווק ומכירות;
לושי ברנד - מנהלת שיווק ופרסום;
מורן ריפל - אחראית פרסום;
גיל הראל - אחראי תחום אינטרנט;
יפעת ורדי - אחראית מרקום.
זרמון גולדמן
משנה למנכ"ל - גיא ויינברגר;
מנהל קריאייטיב - טל קמיאבי;
קופירייטרים: יובל מורן ורועי מורן;
ארטית: מורן בן עמי;
פלנר - עודד שוקי גל;
סופרוויזר - אילן פדר;
תקציבאית - לילך זקס.
אודות AIG ישראל
AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ החלה לפעול בישראל במאי 97' תחת בעלות משותפת של עורק ושל קונצרן AIG העולמי. לחברה רישיונות לעסוק בענפי ביטוח כללי וחיים: ענפי פרט (רכב רכוש, רכב חובה ודירות), ביטוחי בריאות ותאונות אישיות, ענפי ביטוח מסחרי (ביטוח מקיף לבתי עסק, ביטוח אובדן רכוש, ביטוח הנדסי, ביטוח אחריות מעבידים, ביטוח אחריות לצד שלישי (הכולל ביטוח אחריות מקצועית וביטוח נושאי משרה ודירקטורים), ביטוח אחריות המוצר וביטוח חיים.
מנכ"ל החברה: חווה פרידמן שפירא. אתר החברה: www.aig.co.il.

תאריך:  12/07/2010   |   עודכן:  12/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il