X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
▪  ▪  ▪

נציגי 013 נטוויז'ן ובראשם המנכ"ל ניר שטרן הציגו (יום ג', 13.7.10) את עמדת החברה בפני ועדת חייק. לפי עמדת החברה, כפי שנקבע כבר בוועדת גרונאו, יישום שוק סיטונאי בישראל באופן מהיר ויעיל הינו תנאי הכרחי גם להתפתחות התחרות בשוק התקשורת הנייחת בישראל וגם לעידוד היווצרות והקמת מגוון רחב של שירותי תקשורת מתקדמים חדשים, על בסיס רשת האינטרנט, שיהוו מנוע צמיחה למשק.
החברה שכרה את שירותיה של חברת הייעוץ טריגר-פורסייט אשר ביצעה עבודה מקיפה בנוגע למודלים הקיימים ליישום שוק סיטונאי בעולם. מהעבודה עולה כי מודל VULA האירופאי, לשוק סיטונאי וירטואלי, הינו המודל הטוב והמתאים ביותר לשוק התקשורת הישראלי. מודל זה יושם לאחרונה בהצלחה במדינות רבות באירופה.
עד ליישום מודל זה, פרק זמן שראוי כי יארך לכל היותר כשנה, פנו נציגי החברה לאנשי הוועדה בבקשה לאפשר לספקיות האינטרנט רכישת תשתיות באופן מיידי ומכירתן בשיטת Resale. לדברי ניר שטרן, הפגיעה התחרותית הנובעת מהעיכוב ביישום המלצות ועדת גרונאו שפורסמו כבר לפני למעלה משנתיים, היא רבה ועשויה אף להתעצם.
החברה מבקשת מהוועדה לפעול ליצירת תחרות ערה ואמיתית בשוק הנייח על-ידי אימוץ מספר החלטות ובהן: יישום מהיר של מודל VULA לשוק סיטונאי וירטואלי במחיר מפוקח והוגן שיקבע על-ידי חברת יעוץ ויאושר על-ידי השר, הקפאת המצב הקיים ומניעת שינוי סטטוס בנושא שיווק סלי שירותים משותפים על-ידי בזק והוט הכוללים שירותי ISP עד ליישום ה-VULA ויישום מיידי של פתרון ביניים שיאפשר לספקיות האינטרנט רכישת תשתיות באופן מיידי ומכירתן בשיטת Resale.
לדברי נציגי 013 נטוויז'ן ניתן ליישם בתוך 12 חודשים שוק סיטונאי מלא במודל (VULA (Virtual Unbundling local access - שוק סיטונאי וירטואלי. מודל זה אומץ על-ידי OFCOM ויושם בהצלחה במדינות שונות באירופה. מודל זה ישים הן על הרשת של בזק והן על רשת הכבלים של הוט (הפתרון המוצע גם ישים לחברות חדשות שתיכנסנה לשוק במועד מאוחר יותר) ונמצא מתאים לשוק הישראלי אחרי מחקר מעמיק שביצעו חברת טריגר פורסייט ומומחה טכנולוגי מטעמה של 013 נטוויז'ן.

תאריך:  14/07/2010   |   עודכן:  14/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il