X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נוירופוקוס
▪  ▪  ▪
צביקה פקולה [צילום: יח"צ]

לאחר שהשיקה את פעילותה בארה"ב, אירופה ואסיה וביססה את מעמדה כחברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום הנוירומרקטינג - Neuro Marketing, עם רשימת לקוחות הכוללת את מרבית החברות ב-100 FORTUNE, החליטה חברת נוירופוקוס (NeuroFocus), להשיק את פעילותה גם בישראל.
נוירו שיווק - Neuro Marketing הינה טכניקת שיווק חדשנית המיישמת את הידע הנצבר על המוח האנושי להגדלת האפקטיביות והאופטימיזציה של המכירה והשיווק. השיטה עוסקת בניתוח תגובות מוח הצרכנים למגוון של גירויים הנוצרים במדיה, באינטרנט ובנקודות מכירה. בהתאם לתוצאות המתקבלות ניתן לעשות שינויים בתכנים ובחומרים השיווקיים השונים טרם חשיפתם בפני הצרכן הסופי ולהפכם להרבה יותר אפקטיביים.
באמצעות שיטה זאת ניתן אף ללמוד למה אנחנו קונים דבר אחד במקום דבר אחר, למה אנו מגיבים לפרסומת אחת בצורה כזו ולפרסומת אחרת בצורה אחרת, מה מידת ההשפעה של עיצוב המוצר והמארז, כיצד אנו מושפעים מעיצוב ומיקום מוצרים בנקודות מכירה, אם פורמט טלוויזיוני חדש יעבוד או לא, יעילות אתרי אינטרנט, אפליקציות סלולריות ושפה תקשורתית.
בבסיס השיטה כובע ייעודי הכולל 64 אלקטרודות, שמולבש על ראשו של הצרכן. האלקטרודות מודדות ומנתחות, כ-2,000 פעמים בשנייה, את רמת תשומת הלב, המעורבות הרגשית והזיכרון שלו למגוון של פעילויות וגירויים שיווקיים. כמו-כן מאפשרת השיטה למדוד רגשות וערכים שצפים ועולים כתוצאה מחשיפה לחומרים שיווקיים.
מאחורי הרעיון להביא את שיטת Neuro Marketing לישראל עומדים 5 שותפים. ליעד כהן (לשעבר מנכ"ל תנובה וכיום מנכ"ל אייס), איציק עמיחי (לשעבר סמנכ"ל רשת וכיום משנה למנכ"ל מעריב), רונן גדות (מנכ"ל אלמיינדה), פרופ' אמיר גבע ואיש העסקים דרור מטלון.
אגב, לישראל יש גם נציגות בהנהלת חברת נוירופוקוס העולמית. פרופ' ליאון דעואל, מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מומחה בעל שם עולמי בחקר המוח ותיפקודו, מכהן כחבר בוועדה המייעצת של החברה ביחד עם מובילי דעה משמעותיים מהעולם בנושאי חקר המוח והשיווק, הכוללים גם את זוכה פרס נובל לרפואה פרופ' אריק קנדל מאוניברסיטת קולומביה.
בחודשים האחרונים שקדו בחברה, בסיוע נציגי חברת האם, על הכנת הקרקע לקראת השקת הפעילות בישראל. במסגרת זו הצטרף צביקה פקולה (לשעבר סגן נשיא לאסטרטגיה מוצרית בקומברס וסמנכ"ל שיווק בסלקום) כמנכ"ל החברה. החברה שכרה שטח של 150 מ"ר במגדל בסר בבני ברק והקימה את מטה החברה ומעבדות המחקר. במקביל, גויסו עובדים למחלקה הטכנית, אשר עברו הכשרה מקצועית במעבדות המחקר של נוירופוקוס בברקלי, קליפורניה.
לדברי איציק עמיחי, שותף מייסד בחברת נוירופוקוס ישראל, "לאחר שסיימנו בהצלחה יתרה מספר פיילוטים של מחקרי Neuro Marketing בקרב חברות מובילות בתחומן בישראל, הבנו כי מדובר בשירות המעניק ערך מוסף למגוון רחב של לקוחות מתחום הפרסום, הקמעונאות, עיצוב המוצרים והתוכן".
ד"ר א.ק פרדיפ, מייסד ומנכ"ל חברת נוירופוקוס מאמין שהשוק הישראלי בשל לקליטת הטכנולוגייה החדשה. לדבריו, "בישראל קיים בסיס צרכנים חזק, פועלים בה מגוון רחב של אמצעי מדיה והחשוב מכל בקרב קהילייה השיווק והפרסום, שזוכה מדי שנה להכרה בינלאומית על פועלה, קיימת מודעות גבוהה לחדשנות טכנולוגית בתחום השיווק והפרסום".
פרדיפ טוען כי לאור כל זאת חברת נוירופוקוס מאמינה שחברות ישראליות מובילות שיבקשו להשיג יתרון משמעותי בשווקים בהם הן פועלות, לבטח יבקשו למנף זאת באמצעות הטכנולוגיה והמתודולוגיה שנוירופוקוס פיתחה ויישמה בהצלחה מרובה בקרב מספר חברות בינלאומיות כגון גוגל, פוקס ניוז, מייקרוסופט, קבוצת וולט דיסני, Yahoo, Citi Group ו-CBS".
ד"ר A.K Pradeep, בעל דוקטורט בהנדסת חשמל מאוניברסיטת ברקלי, קליפורניה. ד"ר פרדיפ הקים את נוירופוקוס בשנת 2006. לפני כן היה המייסד ומנכ"ל - שותף בחברת הייעוץ מרידיאן LLC, המתמחה בייעוץ לממשל ובשנת 2000 הקים את חברת BoardVantage, המספקת שירותים מבוססי אינטרנט עבור פלטפורמות ממשל תאגידי ודירקטורים.

תאריך:  19/07/2010   |   עודכן:  19/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמיר גבע  מעריב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנה נבות
- הודעה מטעם המרכז הבינתחומי הרצליה
לי שיין
- הודעה מטעם הדיזנגוף סנטר
יוסי אחימאיר
- הודעה מטעם מכון ז'בוטינסקי
אורית נבו
- הודעה מטעם אגד
לי שיין
- הודעה מטעם הקניון הגדול בפתח תקוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il