לרגל הקיץ ופתיחת עונת הענבים, ענבי טלי ממושב לכיש יעלו בקמפיין רחב בהיקף של כ-2 מיליון שקלים שיכלול פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובנקודות המכירה.
הקמפיין שיחל ב-25.7 יכלול חסויות בטלוויזיה ופרסום ברדיו וידגיש את הטריות של ענבי טלי המגיעים הישר מן המושב אל הצרכן. זאת, במקביל לסלוגן הוותיק - "כל עינב זהב" אשר מזוהה כבר שנים רבות עם האיכות של ענבי טלי.
כחלק מהקמפיין יצאו בענבי טלי בהגרלות פרסים של 100 זוגות אופניים וכן הגרלה של 50,000 שקלים. החל מה-25.7 ועד ה-13.8 יוכל הקהל הרחב למצוא בסלסילות הענבים קוד מספרי אותו יקלידו עם פרטיהם האישיים לאתר של ענבי טלי בכתובת
www.taligrapes.co.il. מדי יום יזכו 5 צרכנים/קודים בזוגות אופניים איכותיות של המותג Merida של רוזן את מינץ וב-31.8 תיערך בין כל המשתתפים ההגרלה הגדולה של 50 אלף שקלים. שמות הזוכים יפורסמו באתר ובעיתונות. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום רגב קויצקי.
אודות ענבי טלי מושב לכיש מותג ענבי טלי הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל. למותג נתח שוק של כ-25-30% משוק הענבים בישראל, המוערך כולו בכ-350 מיליון שקלים. מותג ענבי טלי מונה זני ענבים רבים, חלקם מיובאים מחו"ל, אשר כולם מגודלים בכרמי המושב תחת תקנים בינלאומיים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה. אתר האינטרנט של ענבי טלי:
www.taligrapes.co.il.