X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דורקס
▪  ▪  ▪

דורקס, מותג הסקס מס' 1 בעולם, יוצא בתחרות ארצית, המתקיימת בפייסבוק, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות השימוש באמצעי המניעה בקרב צעירים.
במסגרת התחרות מוזמנים צעירים וצעירות, לספר למה הם "שווים דורקס" ולהעלות תמונה, עשרים האנשים בעלי מספר ההצבעות הגבוה ביותר, יוזמנו לאירוע גמר מיוחד, שייערך בדורקס צ'יץ' ביץ'. האירוע בהנחיית ג'סון דנינו הולט בו יבחר חבר שופטים את הבחור והבחורה ה"שווים דורקס" של ישראל.
אז מי שווה דורקס?
"שווה דורקס", זה מישהו ששווה להשקיע עבורו בטוב ביותר, בלי להתפשר. "שווה דורקס", כל אחד או אחת שיש להם קסם אישי, ביטחון, כריזמה, סטייל, שנינות, הומור או/ו סקס אפיל ולאו-דווקא רק מראה חיצוני. שיש להם משהו שעושה לכם את זה ביג טיים.
תחרות "שווה דורקס" פונה לצעירים, שהינם בעלי פרופיל משתמש רשום ברשת הפייסבוק ומזמינה אותם להיכנס למתחם דורקס בפייסבוק, על-מנת להשתתף בתחרות ו/או להצביע למתמודדים בתחרות. כל אחד שמציג מועמדות, רשאי להסביר למה הוא "שווה דורקס", ולגייס את כל כישוריו ויכולותיו, על-מנת להשיג את מירב ההצבעות.
בתום תקופת ההצבעות יוזמנו המשתתפים לאירוע הגמר, אשר יערך ב-3.8.10, ב"דורקס צ'יץ ביץ'" בחוף גורדון תל אביב, שבמסגרתו ייבחרו שני "שווי דורקס", מבין 20 המועמדים שזכו במירב ההצבעות באתר (10 גברים ו-10 נשים). כל אחד מהם יזכה, בחופשה זוגית בת 7 לילות ב"סאני ביץ" בורגוס בבולגריה (הכוללת טיסה, העברות, אירוח במלון 4 כוכבים, ארוחה יומית במסעדת המלון).
בנוסף מדי יום, יוכרז זוכה יומי שקיבל/ה את מירב הלייקים באותו היום אשר יזכה בפרס: חבילת מוצרי דורקס.
פרטים מלאים על התחרות בכתובת: www.facebook.com/durexisrael?v=app_10531514314.
אודות דורקס
דורקס הינו מותג הסקס המוביל בעולם ומי שחתום על רבים מהחידושים בתחום שיפור החוויה המינית, קידום המודעות לאמצעי מניעה. מדי שנה מוכרת החברה למעלה ממיליארד קונדומים ב-150 מדינות ברחבי העולם. בישראל קונדומי Durex הינם הנמכרים ביותר. המותג דורקס כולל מגוון רחב של קונדומים וכן את סדרת play Durex לגיוון ושיפור ההנאה המינית. חברת Durex מיוצגת בישראל על-ידי חברת ניאופרם ישראל.
אודות דורקס צ'יץ ביץ'
לראשונה תינתן חסות בלעדית מלאה של מותג הסקס המוביל בעולם, לאחד ממקומות הבילוי המובילים של תל אביב.
שיתוף הפעולה היחודי כולל מהלך מיתוגי לבניית שפה ייחודית למקום ויצירת חוויית בילוי ברוח המותג. מקום הבילוי הפופולרי יישא במהלך כל עונת הרחצה 2010 את השם החדש: "דורקס ציץ' ביץ'" והוא יופיע בשילוט חדש למקום, בתפריטים ובפרסומים השונים. עלות ההשקעה במהלך ייחודי זה נאמדת בכ-400,000 שקל.
לקוחות הדורקס צ'יץ' ביץ', ייהנו למעשה מחוויה כוללת ברוח המותג, במקום בילוי הממותג כולו דורקס: שלטי קיר ממותגים, עמדת DJ ממותגת, שלטי פנים, שמשיות הנושאות את שם המותג, חולצות לברמנים ולמלצריות, תפריטים חדשים, קוסטרים, מיתוג בשירותים ואפילו חידוש בתפריט המשקאות: משקאות דורקס שייק ודורקס שוט, שיוגשו להנאת המזמינים.
הזוכים בתחרות, המתנהלת בפייסבוק, יבלו בחופשות זוגיות בסאני ביץ בבולגריה.

תאריך:  20/07/2010   |   עודכן:  20/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל שביט
- הודעה מטעם המוזיאון הפתוח לצילום
אלון רייכמן
- הודעה מטעם הוט
אתי ביתן
- הודעה מטעם המרכז האקדמי כרמל
גלית פריד
- הודעה מטעם קווי חופשה
עיריית רעננה
- הודעה מטעם עיריית רעננה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il