חברת
דוד לובינסקי בע"מ עולה בקמפיין אינטרנט חדש למותג סיטרואן C3 באמצעות מחלקת האינטראקטיב של משרד הפרסום והשיווק לצעירים - לעומק התודעה.
מדובר בטכנולוגיה חדשנית מבית לעומק התודעה של איי קאצ'ר עם הכלי המרכזי "קינג-קונג" אשר מופיע בכניסה הראשונה של הגולש לאתר ומושכת את עינו של הגולש אל תוך הבאנר.
הבאנרים הנפתחים על-ידי הקלקה ומובילים את הגולש למיני סייט שבו ניתן להתרשם מהרכב ב-360 מעלות, לצפות בסרטונים ולעיין במפרט הטכני של הרכב.