X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רפאל
▪  ▪  ▪

במסגרת פעילותה הענפה לקידום החינוך הטכנולוגי בצפון הארץ, קיימה בשבוע שעבר חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ טקס בבית לוחמי הגטאות להענקת מלגות ל-34 תלמידי תיכון מצטיינים מיישובים שונים בצפון הארץ.
מדי שנה מעניקה רפאל מלגה לתלמיד מצטיין במגמה טכנולוגית אשר מצטיין גם ביושר אישי ובהתנהגות למופת. השנה הוגשו בפרויקט 100 מועמדויות, אשר מתוכן נבחרו 34 תלמידים.
התלמידים נבחרו על-ידי ועדה מטעם רפאל מכלל בתי הספר וקיבלו את החלק הראשון של המלגה. התלמידים ייבחנו בשנית על-ידי הוועדה בכיתה יב' או בשנה השנייה ללימודי ההנדסאים. במידה ויתמידו בהצטיינותם, יוענק להם החלק השני של המלגה. התלמידים יצוינו גם בטקס בבית ספר בסיום השנה.
התלמידים המתמידים יקבלו תעודה שבה רפאל תתחייב לתת את החלק השלישי של המלגה לצורך השתתפות עתידית של רפאל בשכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה במידה ויחליטו להמשיך בלימודי הטכנולוגיה והמדעים ויסיימו את השנה הראשונה בהצטיינות.
נציגי רפאל ישמרו גם על קשר עם המלגאים במהלך שירותם הצבאי ועד תחילת לימודיהם הגבוהים או לחילופין עד אשר ובאם יחליטו על מסלול אחר מלימודי הטכנולוגיה והמדעים.
לאחר סיום שנת הלימודים השנייה, ובמידה והמגמה והציונים תואמים את אמות המידה הרפאליים, תיבחן בעדיפות קליטתם כסטודנטים ותיבחן בעדיפות תמיכה ותעסוקה על-פי הכללים הנהוגים ברפאל.
פרויקט עידוד החינוך החל בקריית שמונה בשנת 1986, ביוזמתו של דוד הראל, סמנכ"ל למשאבי אנוש לשעבר ברפאל, לאחר שהתברר כי בני הנוער נמנעים מלבחור במגמות טכנולוגיות במהלך לימודיהם וכתוצאה מכך נסגרות מגמות אלה בבתי הספר באזור. פעילות חינוכית זו פועלת ב-23 יישובים הכוללים 30 בתי ספר.
יגאל סרברו, סמנכ"ל למשאבי אנוש וארגון ברפאל: "פרויקט עידוד החינוך הטכנולוגי וטיפוח הנוער באזור מהווה נדבך חשוב ביותר בפעילותה של רפאל למען חיזוק הקהילה והחברה בצפון הארץ, מתוך ראייה כי הימצאות בעלי מקצוע מקומיים בתחום הטכנולוגיה המדעית תאפשר לתעשיה הטכנולוגית להתפתח גם באזור הצפון, מה שיאפשר את התפתחות התעשיה הטכנולוגית ותיצור מקומות עבודה המתאימים לבני הנוער בעתיד".
"היה מחמם את הלב לראות את התלמידים המצטיינים מרחבי האזור מקבלים את המלגות ואנו מאחלים לכולם הצלחה בהמשך דרכם", אמר רמי הוכמן, מנכ"ל בית לוחמי הגטאות בכינוס. עוד הוסיף הוכמן: "בית לוחמי הגטאות מברכים על שיתוף הפעולה המיוחד עם חברת רפאל ומצפים להמשך הקשר המיוחד בין הגופים בעתיד".
חברת רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר עבור צה"ל ומערכת הביטחון. רפאל הינה המעסיק התעשייתי הגדול ביותר בצפון הארץ, מונה למעלה מ-6000 עובדים ומעסיקה קבלני משנה וספקי שירותים רבים. בנוסף לפעילותם למען בטחון המדינה מקיימים עובדי רפאל גם פעילות התנדבותית ענפה למען הקהילה בישובים הסמוכים לאזורי הפעילות שלה. המעורבות והתרומה החברתית של העובדים כוללים, בין היתר, טיפוח ותגבור תלמידים ללימודי מדעים ברמה גבוהה, חניכת נערים ונערות מתבגרים, סיוע ותמיכה באוכלוסיות הזקוקות לחיזוק, הפעלת יחידת תנועה מיוחדת ועוד.

תאריך:  20/07/2010   |   עודכן:  20/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il