X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מועצה אזורית הגליל העליון
▪  ▪  ▪

ביום רביעי ה-21 ביולי, יחל "פסטיבל לא בשמיים" שיימשך עד ה-23 ביולי. במסגרת הפסטיבל יתקיימו: הרצאות באולמות קיבוץ כפר בלום, בקשת רחבה של נושאים, טיולים חווייתיים בחיק הטבע, מופעים מוסיקליים ועוד.
הפסטיבל הינו חגיגת לימוד חוויתית יהודית ישראלית המתקיימת ביוזמת מועצה אזורית גליל עליון. הפסטיבל מתקיים זו השנה ה-12, ויקחו בו חלק כ-70 מרצים ואמנים במרכז האירועים: סיום עבודת באור התלמוד על-ידי הרב עדין שטיינזלץ.
בתום 45 שנה מסיים הרב עדין שטיינזלץ את המסכת האחרונה של ביאור התלמוד הבבלי והופך דף בהיסטוריה של התרבות היהודית. לכבוד הסיום פתח ארגון 'שפע' בתוכנית לימוד שבועית על מסכת תענית, המסכת שתורגמה למספר הרב ביותר של השפות. במסגרת הפסטיבל נחגוג את סיום פרק ב' של מסכת תענית, כחלק מאירועי הסיום, בשיעור מסכם עם הרב עדין שטיינזלץ.
הפסטיבל השנה יתמקד בציון אירועים מיוחדים, ביניהם: תנועת החסידות - 250 שנה לפטירתו של הבעל שם טוב, 200 שנה לפטירתו של רבי נחמן מברסלב, 100 שנה לבית החולים זיו בצפת, מחווה לשלום שבזי במלאת 300 שנה לפטירתו, 80 שנה להולדתה של נעמי שמר - דיון במקורות היהודיים של שירתה ועוד.
זהות יהודית ישראלית בין קונפליקט לדיאלוג, פריחת סדרות הדרמה של העולם הדתי בערוצי הטלוויזיה, מפגש עם א.ב. יהושע בניסיון להבין את תשתית האנטישמיות, מפגש עם הסופרת גיל הר אבן על ספרה "לב מתעורר", נתיב האוכל היהודי, מחווה לחתן פרס ישראל אהרון ידלין ועוד, גורלות והגרלות בתנ"ך - הרצאתו של פרופ' עלי מרצבך, על בריאות ואמונה, שר החינוך מר גדעון סער בשיחה עם פרופסור משה קווה על זהות יהודית ועוד ועוד.
יתקיימו גם ארועים מוסיקליים רבים ביניהם: דודו פישר עם הסמפונייט רעננה בקונצרט בקריית שמונה; סיור מזמר לקברי צדיקים עם עופר גביש; מחווה למשורר אברהם סוצקובר בשיתוף השחקנית הדס קלדרון והכנרת חיה לבני; קבלת שבת עם ג'קי לוי והאינקובטור; קונצרט מקהלת הגליל העליון עם החזן עוזי שוורץ; מפגש בין אתגר קרת ויהלי סובול המדברים ושרים; 80 שנה להולדת נעמי שמר - עם שולי נתן, מאיה אברהם ואילן שכטמן.
רונה קינן מארחת את ערן צור - רונה קינן מהיוצרות הייחודיות והמוערכות במוזיקה הישראלית. הוציאה ב-2009 את "שירים ליואל", אלבומה השלישי ועטור השבחים שזיכה אותה בפרס אקו"ם ובתואר זמרת השנה של גלגלצ. ערן צור, מהיוצרים החשובים והמוכשרים בזמר העברי. צור הוא מהאמנים הנדירים שהצליחו במהלך הקריירה המוסיקלית שלהם, לגבש לעצמם זהות אמנותית מגובשת, אמינה ואישית מאוד.שניים ממובילי הדור הצעיר במוזיקה הישראלית. שיתוף הפעולה הראשון בין קינן לצור היה לפני כ-12 שנה במופע ובאלבום המחווה של ערן צור ליונה וולך, "אתה חברה שלי" ולאחר מכן השניים שיתפו פעולה בפרויקטים נוספים.
הפסטיבל הופק ביוזמת: גלי צה"ל, הרשות לפיתוח הגליל, גשר - מפעלים חינוכיים, קרן אבי חי, מנהל תרבות במשרד התרבות, המדע והספורט, האגף לתרבות תורנית והמזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, מנהל המכללות של אוניברסיטת בר-אילן, מפיקי תוכן: חברת מקום ערכים ויוזמות, זהות - מקום באוניברסיטת בר-אילן.
מחירי כרטיסים: שיעורים: 20 שקלים. מופעים 30-75 שקלים. אתר הפסטיבל www.lobashamayim.org.il. לפרטים נוספים והרשמה: 1-700-70-77-76.

תאריך:  20/07/2010   |   עודכן:  20/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il