X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז סוזן דלל
▪  ▪  ▪
מעשה בשלושה אגוזים [צילום: ירון כפכפי]

פסטיבל "קסם של אגדה" ע"ש ירון ירושלמי, יחגוג בשנה זו 20 להיווסדו במרכז סוזן דלל, בתום החופש הגדול בתאריכים 23-25 באוגוסט 2010.
הפסטיבל בהפקת מרכז סוזן דלל והמחלקה למופעים עיריית תל אביב ובתמיכת מפעלי ירושלמי לחבלים.
הפסטיבל יעלה השנה 6 הפקות מחול תיאטרון, 3 הפקות תיאטרון בובות ו-3 הפקות תיאטרון סיפור לקטנטנים.
השנה, שנת ה-20 לפסטיבל, יעוצב כל מתחם סוזן דלל ברוח האגדות ויהפוך לממלכה קסומה, שתציע כאשר פעילויות מגוונות: יער המשאלות, באר האגדות, ממלכה ועוד.
מופעי הפסטיבל יכללו את:
בכורה ל"מעשה בשלושה אגוזים" של תיאטרון גושן. זהו מופע מחול-תיאטרון, המבוסס על ספרה של לאה גולדברג על סודם של שלושה אגוזים, העושים את דרכם מן הסנאי אל הגמד ומשם דרך כל גיבורי הסיפור ועד לילד הקטן. לצד שחקני התיאטרון משתתפת להקת המחול של תיאטרון גושן "אריסטו קלאסי" על-פי כוריאוגרפיה של לימור רוז.
שתי בכורות נוספות יעלה תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער:
"משהו נפלא עומד לקרות", תיאטרון תנועה עשיר בדימויים על הילד היוצא למסע בתוך חדרו, כשכל הבדים והבגדים בחדר הופכים בדמיונו ליצורים מפתיעים ו-"אלאדין ומנורת הקסמים" בשיתוף תיאטרון מחול ענבל. האגדה המוכרת והאהובה המגוללת את הרפתקאותיו של הנער אלאדין, מסופרת בשפת המחול בגרסה מיוחדת המשלבת בתוכה קטעי ריקוד, תיאטרון, תנועה, מוזיקה אוריינטלית ותלבושות ססגוניות.
"העמותה לקידום תיאטרון" תציג את יצירתה של אמנית תיאטרון הבובות שרונה שפירא, על-פי ספרו של אוסקר ווילד. סיפור על מזוודה, בה מתגלה גנו הנפלא של הענק. זו הצגה לשחקנית, בובות וחפצים, המספרת איך הצליח הענק האנוכי לפתוח את גנו ואת ליבו בפני הילדים בליווי מוזיקה ושירים מקוריים.
תיאטרון הבובות של אריק סמית יעלה את "הקוסם מארץ עוץ" בבימויו של יוסי גרבר. ההצגה ביוזמת עמותת שיל"ת (שמפעילה מסגרת ייחודית עבור מפעילי תיאטרון בובות בעלי צרכים מיוחדים מאזור באר שבע והנגב) מעלה את הסיפור בגרסת מחזמר דינמי, עם מקצבים מוסיקליים בני זמננו ומוסר השכל חשוב השזור בעלילותיהם של דורותי, כלבה טוטו, איש הפח, הדחליל והאריה הצועדים לפגוש בקוסם. המופע בהשתתפות בובנאים מקצועיים ובובנאים בעלי צרכים מיוחדים.
ההצגה "פיצ'פקעס", על גורלה של חנות קטנה ומזמינה בלב שוק הומה, בה כל חפץ ישן, הוא מקור השראה לשיר, ריקוד, או סיפור אגדה ואיש עסקים יהיר ומריר הזומם להרוס אותה ולהחליפה במרכז קניות יקר ומנוכר.
תיאטרון הקרון יעלה את "בת המלכה והירח" אשר עלה בפסטיבל קסם של אגדה בבכורה בשנת 2001 המביא את סיפורה של נסיכה קטנה, בתה של מלכה עסוקה מאוד, הנופלת יום אחד למשכב. כדי שתחלים אמה של הנסיכה, עליה להביא את הירח. בנוסף יציג התיאטרון שעות סיפור לקטנטנים עם שחר מרום ביניהם: "הקטר האמיץ", "הקוף מחפש את אמא" ו"הענק טוב הלב".
"פיטר הארנב" הוא תיאטרון סיפור עם בובות ואביזרים, שמוגש על-ידי נילי דביר - שחקנית, מספרת ומפעילת בובות, הלובשת על גופה את הבמה שעליה מתרחש הסיפור. העולם הדמיוני, שנוצר על גבי הבמה הניידת, מאפשר לה לנוע בקהל הילדים ולהכיר להם את סיפורו של פיטר הארנב השובב והרפתקאותיו.
מופע מחול לילדים ברוח הפלמנקו יהיה "בת הים הספרדייה" בביצוע "תיאטרון מחול פלמנקו של נטע שיזף", בעיבוד לסיפורו של הנס כריסטיאן אנדרסן. הפעם, סיפור בת הים מובא דרך חברה הסרטן-הרקדן, שמלמד אותה לרקוד פלמנקו עם שתי רגליה החדשות, על-מנת לכבוש את ליבו של נסיך הדייגים ולהזכיר לו שהוא זה שהציל אותה מהגלים.
את החגיגה הגדולה, ישלימו מגוון מופעי חוצות, חגיגה ססגונית של סדנאות יצירה, פינות הפעלה ודמויות שטח, אשר יתקיימו ברחבות מרכז סוזן דלל, מדי יום בין השעות 16:30 ל-20:30.
מדי יום בשעות 17:30 ו-19:30 יועלו ללא תשלום, מופעי חוצות לילדים, הפתוחים לקהל, על הבמה המרכזית שברחבת מרכז סוזן דלל.
בין המופעים:
"הדייג ודג הזהב" - אגדת העם המוכרת; "הסוד הכמוס" על-פי ספרו של דני רדארי, שמביאה סיפור על פירות, ירקות ומאבק על מעמדות; "המראה המסתורית" על-פי אנדרסן, אליה ייכנסו הילדים יחד עם השחקנים והבובות.
"טיול לארץ התווים" שנכתבה על בסיס תקליט בשם זה משנות ה-70 שיצרו גידי קורן ושלמה ארצי; "מחסן השטוזים של דתיה" ו"פילים לא רוקדים בלט" על-פי ספרה של פני מקינלי.
"קסם של אגדה ע"ש ירון ירושלמי" - מרכז סוזן דלל: 23-25 אוגוסט 2010. מרכז סוזן דלל. טלפון להזמנת כרטיסים: 03-5105656. www.suzannedellal.org.il. www.ticketnet.co.il.
מחיר כרטיס למופעים: מ-30 ועד 70 שקלים.
מבצעים והנחות:
תושבי תל אביב-יפו: 10% הנחה;
מנויי תיאטרון אורנה פורת: 10% הנחה;
ללקוחות זמן תרבות: 20% הנחה;
ללקוחות ישראכרט: 40 שקלים הנחה תמורת 230 כוכבים;
אין כפל הנחות ומבצעים.

תאריך:  26/07/2010   |   עודכן:  26/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לאה גולדברג
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il