לראשונה בישראל, חברת Call a cake מציגה שירות חדש ומפתיע באמצעות הטלפון והאינטרנט למשלוחי עוגות מעכשיו לעכשיו לבית, למשרד ולאירועים מיוחדים. החברה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום עצמאי בהשקעה של מעל 200,000 שקלים.
קמפיין הפרסום מיועד למתג את החברה ואת פעילותה כחברה מובילה וחדשנית, המספקת אלטרנטיבה חדשה למשלוחי הפרחים והזרים המתוקים.
הקמפיין כולל תשדירי חסות בטלוויזיה: ערוץ 2 ובערוץ 10, בתשדירי הרדיו ובאינטרנט. תחת הכותרת: יש חגיגה? כוכבית עוגה!
יורם ארגמן, מנכ"ל Call a cake מסר: "ההחלטה להשקת השירות החדש נבעה מזיהוי צורך גובר בקרב צרכנים רבים למתן מענה חדש ופונקציונלי, יותר ממשלוח הפרחים המסורתי".
לדבריו: "היקף המכירות של שוק העוגות בארץ עומד על כ-600 מיליון שקלים והשאיפה היא להחזיק בתום השנה הראשונה בנתח שוק של כ-5%".
השירות זמין ברוב אזורי השרון, המרכז והשפלה, פרישת השירות והרחבתו לכל יתר חלקי הארץ תבוצע בהדרגה ותושלם תוך מספר שבועות.