רשת הסופרמרקטים יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן, התרחבה בחודשים האחרונים ל-19 סניפים. הרשת רכשה לאחרונה שלושה סניפים - במודיעין, מעלה אדומים ונתניה, והקימה סניף נוסף בנתניה (של 3,000 מ"ר), בהיקף כולל של כ-30 מיליון שקלים. סך-הכל שטח הסניפים החדשים - כ-5,500 מ"ר.
נחום ביתן, בעלים ומנכ"ל יינות ביתן, מציין כי רשת יינות ביתן הפכה לשחקן משמעותי שהולך ותופס מקום נכבד בשוק מרכולי המזון בישראל.
הרשת שהחלה את דרכה בשנת 1995 עם שתי חנויות באשקלון חולשת כיום בערים מרכזיות ומובילות בארץ עם 19 חנויות בשטח ממוצע של כ-2,000 מ"ר לחנות.
בין המהלכים הגדולים שביצעה הרשת בתהליך צמיחתה - רכישת ארבע חנויות של רשת היפר רמה במרס 2006 בהיקף של כ-50 מיליון שקלים, רכישת שלוש חנויות של רשת יד יצחק באפריל 2007, בהיקף של כ-121 מיליון שקלים, וב-2009 רכישת שני סניפים באשדוד וראשון לציון והקמת סניף חדש באיירפורט סיטי - בהיקף כולל של כ-20 מיליון שקלים.
ייחודה של הרשת - מציין נחום ביתן, הוא בשמירה על רמת מחירים נמוכה ואטרקטיבית לאורך כל השנה, תוך הקפדה על איכות גבוהה של המוצרים ושירות מצוין ללקוח כדי ליצור עבורו חוויית קנייה מהנה וכדאית מדי יום.
לדבריו, בסניפי יינות ביתן מושם דגש רב על איכות גבוהה של מוצרי המזון, בהם פירות וירקות איכותיים וטריים מדי יום, מחלקה איכותית ומגוונת של בשר ודגים טריים, מאפייה המציעה לחמים ועוגות חמות כל היום, ובנוסף, מכלול מחלקות בכל התחומים לבית, לנוחות הלקוח: מוצרי תינוקות, קוסמטיקה, מוצרי היגיינה, מכשירי כתיבה, צעצועים, ספרי ילדים, טקסטיל לבית ועוד.