X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
אסף עופר [צילום: אלירן אביטל]

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בחברת פלאפון, נבחר על-ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יולי. עופר, 38, נבחר בזכות הובלת מהלך השקת רשת High Speed GSM. עופר עובד שמונה שנים בפלאפון מתוכם שנתיים וחצי בתפקידו הנוכחי. לפני כן שימש כמנהל אגף שיווק פרטי וכמנהל אגף מחקר ותכנון אסטרטגי.
בתחילת 2009 סיימה החברה לפרוס את רשת ה-High Speed GSM בהשקעה של כמיליארד שקלים. האתגר שעמד בפני החברה היה למנף את השינוי הטכנולוגי לשינוי תפישתי של המותג, וכן להביא לצמיחה בכמות המנויים ובהכנסות בתקופה בה שורר מיתון עולמי. הודות להצלחת המהלך השיווקי של השקת הרשת החדשה, מונה כיום פלאפון מעל למיליון מנויים ברשת החדשה, והיא ממשיכה לצמוח בכל הפרמטרים העסקיים.
מהלך השקת הרשת החדשה זכה לפרסים רבים בהם בפרס האפ"י של תעשיית הפרסום הישראלית עבור אפקטיביות הקמפיין, פרס 'האריה השואג 2010' של תעשיית יחסי הציבור ו'קמפיין השנה 2010' של גלובס. סדרת סרטוני ההשקה שהוקרנו בטלוויזיה עד כה זכתה לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים, ובפרס קקטוס הזהב עבור הקריאייטיב הייחודי.
השקת רשת ה-High Speed GSM
פלאפון קיבלה החלטה אסטרטגית להגדיר את הציר מחדש ולמנף את היתרון הטכנולוגי שמעניקה רשת ה-High Speed GSM ליצירת הצעות ערך שיספקו לצרכנים RTB, דוגמת שיחות מחו"ל בתשלום של שיחה מקומית, דבר שאפשר לפלאפון לגייס לקוחות גדולים כמו IBM, אורקל ורפאל. כמו-כן, השיקה החברה מודל חדש להורדת מוזיקה בדמי מנוי קבועים, את ה-Musix וכן ממשק טלוויזיוני ייחודי, ה-SUPER TV, המאפשר צפייה וזפזופ בסלולר בין ערוצי טלוויזיה, מוזיקה ו-VOD, וכן חבילות גלישה באינטרנט הסלולרי המבוססות לראשונה בישראל על מהירות הגלישה, עם אפשרות לגלישה במהירות של עד 15Mbps.
בחודש מאי השנה יצאה פלאפון במהלך שיווקי גדול נוסף: שדרוג הרשת החדשה לרשת + High Speed GSM המאפשרת את קצבי הגלישה המהירים ביותר בישראל. המהלך סומן כהצלחה שיווקית אף הוא, וכמנוע הצמיחה של החברה לשנים הקרובות.
פעילות פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות
ההשקה על הרשת הסלולרית הוכרזה בכל ערוצי המדיה. פלאפון עלתה בקמפיינים להשקת הרשת החדשה - עולם אחר, Global Pass (הצגת מודל התמחור לשיחות מחו"ל לארץ), חבילות גלישה בנטסטיק, ו- MUSIX (המזמין את הצרכנים להצטרף לשירות מוזיקה ללא הגבלה) באופן חוצה מדיות: טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. בנוסף החברה פנתה לצעירים באירוע קיץ לצעירים - NON STOP MUSIX, פסטיבל מוזיקה שנערך בגני התערוכה ונמשך כיומיים. במסגרתו הופיעו אמנים מהארץ והעולם, כולל הופעה של הזמרת ליידי גאגא.
תוצאות המהלך
בסיכום שנת ההשקה (2009) צמחו הכנסות פלאפון ב-14%, לכ-5.376 מיליארד שקלים, הרווח הנקי עלה ב-28% ל-875 מיליון שקלים, כשבסוף בחודש יוני 2010 חצה מספר הלקוחות שהצטרפו לרשת החדשה את מיליון המנויים.

תאריך:  04/08/2010   |   עודכן:  04/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il