X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪

זה קורה לא פעם, גולשי אינטרנט המקבלים הודעת שגיאה לאחר שהזינו בשורת הכתובות כתובת מסוימת של אתר אינטרנט. על-פי רוב, מדובר בשגיאה שמקורה בכתובת URL שגויה או לא זמינה. שגיאה זו מכונה בעגה המקצועית NXDOMAIN - Non-Existent Domain זהו מונח המתייחס לכתובות אינטרנט שאינן ניתנות לאיתור על-ידי שרתי ה-DNS של ספקית האינטרנט או עבור כתובות אינטרנט שעדיין לא פעילות.
הודעת השגיאה שנשלחה עד כה ללקוחות על-ידי ספקיות האינטרנט נראתה כהודעת מערכת סטנדרטית וטכנית בשפה האנגלית (The page cannot be displayed…). בזק בינלאומי במסגרת מהלך מקיף של תמיכה ברשת החליטה להנגיש עמוד שגיאה זה ולהפכו לידידותי עבור הלקוחות - מעתה, כאשר לקוח יקליד באופן שגוי כתובת אינטרנט, יגיע לעמוד מעוצב וידידותי בשפה העברית, המסביר על השגיאה, ממליץ על דרכי פתרון ואף מפנה למנוע חיפוש וכן לזירת התמיכה החינמית שהקימה לאחרונה החברה ברשת זירת ה-Bsupport לשאלות נוספות, באם ישנן.
עמוד השגיאה המעוצב, הינו שירות ללא תשלום הניתן לכלל לקוחות בזק בינלאומי. לקוחות אשר אינם מעוניינים בשירות יכולים להסיר את עצמם מהשירות באמצעות לחיצה על קישור "הסרה מהשירות", הנמצא בתחתית העמוד.
בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, החלה לפני כשנה במהלך מקיף של תמיכה טכנית נרחבת לגולשי האינטרנט מעבר לגבולות התמיכה המסורתיים במוקד ובאתר הבית. לפני כשנה החלה בזק בינלאומי במענה לשאלות טכניות של גולשים בפורומים וברשתות חברתיות. שיאה של פעילות זו היה בהשקתה לאחרונה של זירת התמיכה הטכנית הראשונה מסוגה בישראל זירת ה-Bsupport. פלטפורמה זו שבנתה בזק בינלאומי ואותה מנהלים באופן שוטף גולשי האינטרנט, מעניקה תמיכה לכלל הגולשים לא רק בעולמות האינטרנט כי אם גם בעולמות המחשבים (חומרה ותוכנה) והסלולר. מהלך זה של הנגשת עמוד השגיאה ללקוחות והקלה על התמצאותם של הגולשים ברשת, תוך דאגה להגעתם ליעד אותו ביקשו - הינו מהלך שירותי ללקוחות החברה כחלק מהאחריות שלוקחת בזק בינלאומי על עולם התמיכה הטכנית ברשת.

תאריך:  04/08/2010   |   עודכן:  04/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il