X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מק'אפי
▪  ▪  ▪

ענקית אבטחת המידע, מק'אפי (NYSE: MFE), מפרסמת היום את דוח האיומים העולמי, לרבעון השני, לשנת 2010. הדוח מגלה, כי כמות התוכנות הזדוניות, ממשיכה לטפס ברבעון השני של 2010, כאשר ברבעון זה נתגלו 6 מיליון קבצים זדוניים. הספאם, לעומת זאת, עלה ברבעון זה ב-2.5% בלבד, לעומת הרבעון הקודם. (בהמשך מצורף לינק לדוח המלא).
ברבעון זה, איומים הקשורים בהתקני אחסון ניידים, הינם האיומים הפופולריים ביותר ולאחריהם תוכנות אנטי וירוס מזויפות ואיומים ספציפיים, כנגד רשתות חברתיות. שני סוגי התוכנות הזדוניות הנפוצות ביותר, הינן תוכנות זדוניות בהרצה אוטומטית וסוסים טרויאנים הגונבים סיסמאות, כאשר בכל יום מופיעים
כ-55,000 קבצים חדשים בממוצע, של תוכנות זדוניות מסוגים אלה.
הדוח מתייחס גם לאירועים הקשורים לישראל (עמוד 19 בדוח המלא) ומזכיר, כי לאחר אירועי המשט לעזה, קבוצות האקרים על-רקע פוליטי, השחיתו אתרים ישראלים, כמו אתר עיריית תל אביב. בין השאר, נשתלו באתרים אלו, תמונות מהמשט, מתוך חדשות אל-ג'אזירה. כמו-כן, האקרים טורקיים פרצו לחשבונות פייסבוק של ישראלים ובין השאר החליפו את פרופיל המשתמשים, בתמונות מתוך המשט. הדוח מזכיר גם את תגובת הנגד של האקרים ישראלים, שפרצו לאתר IHH, הארגון הטורקי מוסלמי, שמטעמו נשלחה ספינת המרמרה. באתר זה, ההאקרים הישראלים, החליפו את תמונת ספינת המרמרה, בתמונת לוחם ישראלי, עם הכיתוב Yes We Can.
הדוח גם מציין את ההשפעה של פרשת החייל החטוף, גלעד שליט, על הרשת. מוזכר כי באפריל השנה, הפיץ החמאס, סרט אנימציה, עם דמותו של נועם שליט, אביו של גלעד ובתגובה לכך, פרצו האקרים ישראלים לאתר NNA - סוכנות החדשות הלאומית של לבנון.
נתונים נוספים שעולים מהדוח, בנושא הספאם: לאחר שברבעון השלישי של שנת 2009, הספאם הגיע לשיא של 175 מיליארד הודעות ביום, אין צמיחה משמעותית בכמות הספאם, ברבעון זה. מבחינת הנושאים שעוררו עניין ברשת, פושעי מחשוב ניצלו את הבאזז סביב משחקי המונדיאל בדרום אפריקה ועשו שימוש במגוון שיטות לקידום הונאות ו"להרעלת" מנועי חיפוש. לפי ממצאי הדוח, סוגי הספאם השתנו ממדינה למדינה, למשל: ספאם שכותרתו הודעת סטטוס, על שליחת מיילים, או אי קבלת אי- מיילים, פופולרי בארה"ב, ספרד, סין, איטליה, בריטניה, ברזיל, גרמניה, ואוסטרליה. ספאם זדוני המפנה לאתר מזויף, פופולרי בקולומביה, הודו, דרום קוריאה, רוסיה ווייטנאם. בארגנטינה היה המגוון הגדול ביותר של סוגי ספאם, 16 סוגים שונים, כולל תרופות, נשים בודדות ותעודות.
ברבעון זה, כמו ברבעונים קודמים, הספאמרים ממנפים אירועים בולטים, כמו המונדיאל והקונפליקט במזה"ת, להפצת ספאמים ולשילוב בחיפושים אינטרנטיים. הדוח מגלה, כי באופן מפתיע, עניין דליפת הנפט של BP במפרץ מקסיקו, לא נכללה בין 20 הנושאים "המסוכנים" ביותר במנועי החיפוש. בנוסף, מעבדות מק'אפי הבחינו בשתי רשתות בוטנט (רשתות מחשבים זומביים, הניתנים להפעלה מרחוק ללא ידיעת המשתמש ומשמשים לשליחת ספאם), ששבו לפעולה לאחר שנידמה היה, שהן פסקו לפעול. מדובר ברשתות Storm Worm ו-Kraken שנחשבו בעבר לרשתות בוטנט גדולות במיוחד וכעת הן שוב בעלייה.
הדוח המלא ניתן להורדה בלינק: www.mcafee.com/us/local_content/reports/q22010_threats_report_en.pdf.
אודות החברה:
מק'אפי (NYSE: MFE), ענקית אבטחת המידע, מספקת פתרונות ושירותי אבטחת מידע פרו אקטיביים מסביב לעולם. עם המומחיות הבלתי-מעורערת של החברה לתחום אבטחת המידע ומחויבותה לפיתוח, הגדילה מק'אפי את נתח השוק שלה בקרב המשתמשים הביתיים, הארגוניים והסקטור בציבורי. למק'אפי יכולת מלאה לחסום ולמנוע איומי מחשב מקוונים ולבצע מעקב באופן שוטף ובכך לשפר את אבטחת המידע בארגון ובבית. אתר החברה: www.mcafee.com.

תאריך:  10/08/2010   |   עודכן:  10/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il