תנובה ממשיכה לחדש ומשיקה לראשונה בישראל גבינה צהובה עם 15% שומן בלבד, תחת המותג עמק. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה באמצע אוגוסט תחת הקונספט: עמק יש רק אחת. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-2 מיליון שקלים.
המוצר החדש של עמק מיועד לתת מענה לצרכנים המעוניינים לצרוך גבינה צהובה באחוזי שומן מופחתים, אך אינם צורכים מוצרי לייט. זו הפעם הראשונה שמושק מוצר בקטגורית הגבינה הצהובה באחוזי שומן נמוכים שאינם נכללים בקטגורית הלייט.
ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה: "בהמשך למגמה הולכת ומתחזקת בתחום הבריאות במרכזה קיים מעבר מ'דיאטה' ל'תזונה מאוזנת', אנו מרחיבים את מגוון אחוזי השומן ומוסיפים מוצר חדש תחת גבינה צהובה עמק. אנו מאפשרים לצרכנים ליהנות מהטעם המוכר והמרקם האהוב של עמק, אך בפחות אחוזי שומן".
הייחודיות של המוצר החדש של עמק בכך שמצליח לשלב בין טעם נפלא לבין ערכים תזונתיים חשובים - 75% מהדיאטניות בישראל ממליצות על גבינה צהובה כדרך מצוינת לצרוך את כמות הסידן היומית המומלצת (טלסקר, פברואר 2009).
עמק 15% שומן תשווק באריזה של 200 גרם במחיר של 16.10 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.