X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪
יוסי מימן וליאון רקנאטי [צילום: האגודה למלחמה בסרטן]

איש העסקים יוסי מימן, מבעלי קבוצת מרחב, אשר כיהן בעבר כיו"ר מבצע הקש בדלת של האגודה למלחמה בסרטן, יארח בביתו בהרצליה נשף התרמה חגיגי לאגודה למלחמה בסרטן אשר יכלול הופעה בהתנדבות של הזמר שלום חנוך. הנשף יתקיים במוצאי שבת ה-4 בספטמבר 2010 בשעה 20:00 בערב וישתתף בו גם פרופ' אהרון צ'חנובר, זוכה פרס נובל בכימיה, אשר מכהן בהתנדבות כנשיא הכבוד של האגודה למלחמה בסרטן וישא דברים על חשיבותן העצומה של התרומות לתחום מחקר סרטן השד בפרט ומחלות הסרטן בכלל.
ההכנסות מהופעתו בהתנדבות של הזמר שלום חנוך יוקדשו לקידום מחקר סרטן השד, מחלת הסרטן השכיחה ביותר בישראל. בהזמנה שנשלחה, עליה חתום ליאון רקנאטי המכהן אף הוא בהתנדבות כסגן יו"ר האגודה למלחמה בסרטן, הודגש כי רכישת כרטיסים לנשף היא תרומה מוכרת לצרכי מס וכי מחיר כרטיס לאדם הוא 1,000 שקלים. מומלץ להזמין כרטיסים בהקדם במשרדי האגודה למלחמה בסרטן, סניף תל אביב, בטלפון 03-5721642.
על האגודה למלחמה בסרטן
האגודה למלחמה בסרטן הינה העמותה ההתנדבותית הגדולה בישראל, הוקמה בשנת 1952. מאז, היא מובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל, ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל. פעילות האגודה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור ללא מימון מתקציב משרד ממשלתי כלשהו. לאגודה אתר אינטרנט נרחב הכולל מידע לציבור הרחב, לציבור חולי הסרטן ולאנשי המקצוע. האתר מתעדכן בכל יום וניתן לקבל בו מידע על מחלות הסרטן, גורמי סיכון, דרכי מניעה, אבחון מוקדם, טיפול ושיקום, זכויות ושירותים לחולי הסרטן, פעילויות האגודה, הזמנת עלוני הסברה, מידע על חידושים בתחום, וכמו-כן ניתן להדליק נר זיכרון, לשתול פרח להחלמה, לתרום לאגודה למלחמה בסרטן ועוד.
במסגרת האתר הוקמו פורומים שונים למענה על שאלות של אנשי מקצוע וכן מתקיים שיתוף פעולה עם רופאי ומומחי האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה ומאפשר לגולשים לקבל תשובות של מומחים בתחומים השונים של מחלת הסרטן. עוד כולל האתר מידע רב כגון ימי עיון לציבור הרחב, לסטודנטים ולרופאים המתקיימים בכל רחבי הארץ, וכן מידע על מחקרים רפואיים ומגוון חידושים בדרכי טיפול ומניעה של מחלות סרטן. את האתר ניתן למצוא בכתובת www.cancer.org.il.

תאריך:  12/08/2010   |   עודכן:  12/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il