X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אקליפטוס
▪  ▪  ▪

חברת התיירות הדקה ה-90 נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס - שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט" ומבקשת מהגולשים לבחור את היעד החם ביותר לחופשה למחצית השנייה של קיץ 2010. למרות הורדת אזהרת המסע, חברת הדקה ה-90 ממשיכה במהלך השיווקי המעודד תיירות חלופית ליעד שזכה לביקורות שליליות במשך הקיץ האחרון.
הפעילות מזמינה את הגולשים הנכנסים לאפליקציית התחרות לבחור את היעד המועדף עליהם מתוך רשימת יעדים מפורסמת, בהם רודוס, קפריסין, כרתים ואילת ולנמק ב 140 תווים בלבד מדוע בחרו ביעד זה. לאחר מכן יתבקשו הגולש לשלוח הודעה זו לחמישה מחבריו ולשתפם בתחרות.
מדי יום יבחר, על-ידי צוות שופטים, זוכה אחד שיזכה לפרס ביניים ויעלה לשלב הגמר, במהלכו יתבקש במשך 48 שעות לאסוף את מספר הלייקים הרב ביותר שיזכה אותו בחופשה זוגית ליעד הנבחר.
אקליפטוס - שיווק במדיה חדשה, הוקמה בשנת 2008 מתוך הצורך למענה שיווקי בעולם המדיה החברתית המתפתח ובמטרה להתמקצע בתחום ולהוות בו אוטוריטה.
החברה עוסקת ביצירת עולם תוכן וערכים ללקוח תוך שימוש בחומרים מקוריים והתאמתם לפלטפורמות השיווק החברתי השונות ויצירת שיח "לא רשמי". מקסום יתרונות הטכנולוגיה הקיימת ברשתות החברתיות יחד עם יצירת כלים ייחודיים לניטור ומדידת המידע, הופכים את אקליפטוס לחברה המובילה לשיווק בתחום המדיה החברתית. בין לקוחות החברה: לשכת הפרסום הממשלתית, סינמה סיטי, מותג משקאות האנרגיה בלו, אתר מפה, גליק בגדי ים רשת בורגוס, רואי שוקולד, הדקה ה-90 ועוד.
בין המהלכים המובילים של חברת אקליפטוס, קמפיין בגדי הים של גליק במדיה החברתית. הקמפיין כלל אפליקציה שאפשרה לגולשים ליצור בגד ים אישי מתוך כ-1,000 צירופים אפשריים ומשכה למתחם המותג 39.7 אלף נשים צעירות במשך שלושת שבועות פעילות הקמפיין. קצב ההצטרפות לדף ביומיים הראשונים הסתכם בכ-1,000 גולשות בשעה והובילה כ-4,000 צעירות להזמין, באמצעות האפליקציה, מדידה אישית באחד מסניפי הרשת. עלות המהלך עמדה על כ-100,000 שקלים.
כתובת מתחם הפייסבוק: www.facebook.com/daka90.
אפליקציית התחרות: www.facebook.com/daka90?ref=ts&v=app_11007063052.

תאריך:  12/08/2010   |   עודכן:  12/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il