X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פמי פרמיום
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

פורטל הרפואה הישראלי, אינפומד, נכנס לתחום הטלרפואה ומשיק שירות ייעוץ טלפוני עם רופאים, במחיר אחיד ללא הגבלת זמן. השירות יפעל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע בשיתוף חברת פמי פרמיום, במתן שירותים רפואיים. השירות יכלול ייעוץ טלפוני רפואי באמצעות חיוג למספר מקוצר כוכבית 6463 ועלותו תהיה 69 שקלים לייעוץ טלפוני ללא הגבלת זמן.
דן עוגן, מנכ"ל פורטל אינפומד אמר היום: "זהו עידן חדש ברפואה הישראלית. במחיר של מגש פיצה משפחתית אפשר להתייעץ עם רופא ללא הגבלת זמן, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ולהציע לציבור הישראלי רפואה מקצועית או ליין. בעידן של חיים אינטנסיביים סביב השעון וטכנולוגיה רב ערוצית, אין יותר צורך לחכות למחר בבוקר על-מנת לקבל תשובה מהרופא, על-אף המידע המקיף והמקצועי הנמצא בפורטל אינפומד, עלה צורך מהגולשים לשירות שיחה עם רופא. כמי שמחויבים להוביל את שוק הרפואה המקוונת והמידע הרפואי חברנו לחברת פמי פרימיום לטובת מתן מענה לשירות זה בצורה המקצועית והזמינה ביותר".
איציק חמו, מנכ"ל פמי פרימיום הוסיף כי: "בהתאם לניסיון שנצבר בעולם, באמצעות חברות הקבוצה, חברת פמי פרימיום פועלת להביא לישראל שירותים מתקדמים בתחום הרפואה".
השירות החדש של פורטל אינפומד, הוא שידרוג משמעותי במסגרת השקה מחדש שנערכה לאחרונה בהשקעה כספית כוללת של כמיליון וחצי שקלים אשר כללה בין היתר מתיחת פנים לאינדקס התרופות המכיל כ-4,000 סוגי תרופות מרשם ותרופות OTC ללא מרשם וכן לכ-5,000 המונחים הרפואיים וביניהם מחלות ותסמינים שונים.
לאחרונה גם ביצע פורטל אינפומד עסקת רכישה בשוק האינטרנט הישראלי ורכש את אינדקס הרופאים והמכונים הגדול בישראל איימד הכולל למעלה מ-16 אלף רופאים ומטפלים בתחומי בריאות שונים ומפעיל גם את אינדקס הרופאים באתר ynet בסכום של 1.2 מיליון שקלים. מיד לאחר הרכישה הוטמע אינדקס הרופאים בפורטל הרפואי אינפומד. הרכישה התבצעה מידי חברת אי.4.בי העוסקת בייזום של אינדקסים באינטרנט בארץ ובעולם. בנוסף מפעיל פורטל אינפומד את אינדקס הרופאים באתר ynet. מיזוג אינדקס הרופאים איימד לתוך הפורטל הרפואי אינפומד גרם לפורטל אינפומד להיות הפורטל הרפואי הגדול בישראל הזוכה ללמעלה מ-60,000 גולשים שונים ביום ולמעלה ממיליון גולשים בחודש ולפורטל הראשון שמרכז את כל סוגי המידע לגולש בתחום הרפואה. הפורטל נמצא בכתובת: www.infomed.co.il.
על פמי פרמיום
חברת פמי פרמיום נוסדה בשנת 1991. כיום מונה החברה כ-450 עובדים. החברה היא חלק מקבוצת דוידוף המתמחה ב-2 תחומים: ביטוח וניהול שירות. הקבוצה מונה 6 חברות וכ-700 עובדים בישראל, ארה"ב, הודו ואנגליה. פמי פרמיום החלה את דרכה כחברה המתמחה בפתרונות רפואיים בתחומי הבריאות, הרפואה והסיעוד. בשנת 2007 רכשה פמי פרמיום את יורופ אסיסטנס, והרחיבה את פעילותה גם לשירותי סיוע בתחום הרכב והדרך, שירותי סיוע לבית וכן הרחבת חבות במוצרי חשמל.
פמי פרמיום מתמחה במתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותיה. לשם כך פמי פרמיום מפעילה תהליכי מדידה, בקרה ושיפור מתמיד, ומאמנת באופן קבוע את העובדים. פמי פרמיום מפעילה מערכות מידע ובקרה מתקדמות, המנהלות מדי יום אלפי פניות של לקוחות בתחומי הפעילות השונים. מרכז שירות הלקוחות של החברה עובד 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה. פמי פרמיום הינה זוכת פרס המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול לשנים 2006, 2007 ו-2009. החברה נושאת בגאווה בשני תקני איכות (תקני ISO) שהעניק מכון התקנים הישראלי: תקן 9001:2000.

תאריך:  12/08/2010   |   עודכן:  12/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il