ברברי, מותג האופנה הבריטי היוקרתי, עולה בימים אלו בקמפיין אינטרנט, בהיקף כספי של כ-300,000 שקלים לבושם BURBERRY SPORT. הקמפיין עולה באמצעות חברת הפרסום לעומק התודעה - אינטראקטיב.
את מסע הפרסום של הבשמים החדשים מבית ברברי, BURBERRY SPORT, המיועדים לנשים ולגברים, מובילים שני צעירים, דוגמנים בריטיים מובילים, לילי דונלדסון ואקטור דוגלאס.
קמפיין האינטרנט האינטראקטיבי, יופיע בדפים הראשיים של האתרים המובילים בישראל, ויזמין את הגולשים לשתף את הקמפיין על הקיר שלהם בפייסבוק ולזכות בדוגמיות מתנה של הבושם.
מנהל לקוח: ליאור זרחי; תקציבאית: מאיה פלמון.
www.lhi.co.il/burberry.