X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון חוש"ן
▪  ▪  ▪

לראשונה מאז שהוקם ארגון חוש"ן (חינוך ושינוי), מרכז החינוך וההסברה של הקהילה הגאה, יעמדו בראשו שתי נשים - אירית צביאלי-אפרת, שנכנסה לתפקיד מנכ"ל הארגון לפני חודשים מספר, והחל מהשבוע תעמוד בראשו אפרת רותם, שנבחרה פה אחד ליושבת-ראש דירקטוריון הארגון, בישיבה שנערכה בשבוע שעבר.
רותם, 32, חברה בחוש"ן מיום היווסדו, ריכזה בעבר את פרויקט ההדרכה שיזם מרכז החינוך עבור מערך ההדרכה והפיקוד של צה"ל. היא משמשת ב-5 השנים האחרונות כחברת דירקטוריון, ובשנים האחרונות השתתפה בכינוסי "סקס אחר" של אוניברסיטת תל אביב. בנוסף מעורבת רותם גם בתהליכי ההכשרה של מתנדבים חדשים בארגון חוש"ן, ועתידה בסוף החודש להעביר את אחד מסמינרי ההכשרה. מתנדבים חדשים מקרב הקהילה הגאה שמעוניינים לקחת חלק בפעילות הארגון ולהשתתף בהכשרה, עדיין יכולים לפנות באמצעות אתר האינטרנט של חוש"ן.
יואב ארד, יו"ר חושן היוצא, שעמד בראש הארגון מיום שהוקם, הודיע על פרישתו באספה הכללית של חוש"ן שנערכה בחודש שעבר. ארד היה זה שפעל למען הקמתו של חוש"ן כארגון עצמאי, ליווה את הארגון בכל שנותיו, ולזכותו נזקפים רבים מההישגים של חוש"ן והישגי הקהילה הגאה בישראל בתחום החינוך בכלל. אף שפרש מתפקיד יושב הראש, ימשיך ארד לכהן בדירקטוריון חוש"ן, ולקחת חלק פעיל בפעילויות הארגון. "לא משנה מה יקרה לחוש"ן, תמיד אפשר יהיה לסמוך על יואב שיהיה שם וידאג לכולנו" אמרה יושבת הראש הטרייה רותם. ארד בירך את רותם מיד עם בחירתה לתפקיד ואמר כי "ההגדרה של תפקיד יושב הראש בתקנון הארגון היא מאוד מצומצמת, אך בפועל מדובר בתפקיד תובעני בהרבה. אין לי ספק שאפרת היא האדם הנכון ביותר להמשיך ולהוביל את חוש"ן בדרך שאותה עזרה להתוות מיומו הראשון של הארגון".
על אודות חוש"ן
חוש"ן (חינוך ושינוי) הוא מרכז החינוך וההסברה ומערך ההרצאות של קהילת הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים) בישראל. חוש"ן הוקם במסגרת אגודת הלהט"ב בשנת 2001, ומאז שנת 2004 פועל כארגון עצמאי ללא מטרות רווח לקידום ולשילוב להט"בים בחברה הישראלית, תוך חינוך לערכים של סובלנות וקבלת השונה, פלורליזם ופתיחות. הארגון פועל בשיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך, ועם השירות הפסיכולוגי-ייעוצי (שפ"י). עיקר פעילותו של חוש"ן היא מול תלמידי תיכון בכיתות י"א-י"ב, חיילים, שוטרים, יועצים ופסיכולוגים חינוכיים.

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  17/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il