X
יומן ראשי
חדשות
תחקירים
כתבות
דעות
סיפורים חמים
סקופים
מושגים
ספרים
ערוצים
אקטואליה
כלכלה ועסקים
משפט
סדום ועמורה
משמר המשפט
תיירות
בריאות
פנאי
תקשורת
עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה
לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת
מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת
וידאו News1
פורמים
משובים
שערים יציגים
לוח אירועים
מינויים חדשים
מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים
בלוגרים נוספים
רשימת כותבים
הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים
פירמות
מוסדות
מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת
אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים
אירועים כלכליים
אירועים מדיניים
אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים
אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע
בחירות / מפלגות
יומנים אישיים
כינוסים / ועדות
מבקר המדינה
כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת -
New@News1.co.il
מנויים -
Vip@News1.co.il
הנהלה -
Yoav@News1.co.il
פרסום -
Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
ראשי
יומנים
בלוגרים
ערוצים
סקופים
קישורים
עוד...
X
יומן ראשי
/
הודעות כלליות
שרון פלד, יחסי ציבור
●
דוא"ל
●
סהר-ציון
●
http://-
סהר-ציון משיקה קמפיין פרסומי לקידום פוליסת הביטוח לרכב upGRADE
- הודעה מטעם סהר-ציון
▪ ▪ ▪
חברת הביטוח סהר-ציון תשיק קמפיין פרסומי חדש לקידום פוליסת הביטוח לרכב upGRADE
- מטרת הקמפיין הדגשת ייחודה של upGRADE כפוליסת הביטוח לרכב המקיפה בישראל כיום.
- בקמפיין הכולל סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו, שלטי חוצות ומודעות לעיתונים הושקעו כ-1 מיליון דולר.
- לצורך הפקת הסרטון, הובאו חגבי ארבה מהמרכז הזאולוגי בחיפה והללו שוכפלו לנחיל ארבה בטכניקת אנימציה מיוחדת.
חברת הביטוח סהר-ציון תשיק ביום ראשון קמפיין פרסומי חדש לקידום פוליסת הביטוח האלמנטרי לרכב upGRADE.
במסגרת הקמפיין שעלותו תסתכם בכ-1 מיליון דולר, הופקו סרטון פרסומת לטלוויזיה, תשדירי רדיו, שלטי חוצות ומודעות פרסומת לעיתונים. בסרטון הטלוויזיה רואים אדם יוצא מביתו בבוקר רגיל ושגרתי בדרכו לאסוף את עיתון הבוקר. פתאום, הוא שומע מאחוריו רעש זמזום חזק, מסתובב ורואה ענן שחור ומאיים. הענן, שמתגלה כנחיל ארבה עצום, נוחת על מכוניתו החונה בפתח הבית ומפרק אותה עד שנותר השלד בלבד.
ערן גרינברג מנהל מחלקת תקציבאות בבאומן בר ריבנאי מסר כי האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין מבטאת את היתרון המרכזי של תוכנית הביטוח, upGRADE: היותה פוליסת הביטוח המקיפה בישראל כיום.
לדבריו, שלטי החוצות והתשדירים ברדיו, בדומה לסרטון הטלוויזיה, מבוססים אף הם על הצגת סיטואציות מוקצנות ובלתי ראליסטיות שמטרתן ליצור את התחושה: "אתה אף פעם לא יודע מאיפה זה יבוא לך" - ומכאן המסקנה כי כל אחד מאיתנו זקוק לביטוח הרכב הטוב והמקיף ביותר הקיים בישראל, ביטוח הרכב upGRADE של סהר-ציון.
סרטון הפרסומת הופק ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. אורך הסרטון כ-40 שניות, הצילומים נערכו בכפר הס והסרטון בויים במתכונת קולנועית ייחודית ודרמטית במיוחד. בסרטון מככב השחקן גל זייד. לצורך הפקת הסרטון הובאו חגבי ארבה אמיתיים מהמרכז הזאולוגי בחיפה והללו שוכפלו בטכניקת אנימציה מיוחדת על מנת להשיג את אפקט הנחיל המאיים.
קרדיטים:
מנהל אגף קריאייטיב - שוני ריבנאי
מנהלת קריאייטיבית - ג'ודי רותם
קופי: אדם בני
ארט: אנה פינקלשטיין
מנהל מחלקת תקציבאות: ערן גרינברג
סופרוויזר: עומר קלי
תקציבאית: ליהיא רון
פלנרית: טל קומיסר
מפיקת משרד: צביה שלף
חברת הפקה: פראדיסו
במאי: עודד דווידוף
מוסיקאי: עופר מאירי
תאריך:
15/08/2001
|
עודכן:
15/08/2001
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת /
פרסומת
רשימות קודמות
תים זכתה בתואר הפרטנר המצטיין של צ'ק פוינט לשנת 2000 במזה"ת
ענת מרון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת תים מחשבים ומערכות
נס טכנולוגיות ומשאבים הקימו מרכז למיחשוב נייד אלחוטי
דודו כנען
- הודעה מטעם חברת נס טכנולוגיות
לקוחות פינאייר יוכלו להירשם לטיסה דרך האינטרנט ולקבל מיילים במטוס
רונית ויינר
- הודעה מטעם פינאייר;
בעתיד יוכלו לקוחות החברה לבצע צ'ק-אין לטיסותיהם דרך הטלפון הסלולרי ולהירשם לטיסה באמצעות שליחת SMS
גרטנר גרופ: מוטורולה המובילה בעולם בתחום רכיבים אלקטרוניים לתקשורת
רונית ויינר
- הודעה מטעם גרטנר גרופ;
מוטורולה מציגה: טלפון סלולרי עתידני הדק והקטן ביותר בעולם
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוטורולה;
הטלפון הסלולרי דק עד כדי כך שהוא משתחל בדיסקרטיות לתוך ארנק כסף או כיס של חולצה
ראשי
יומנים
בלוגרים
ערוצים
סקופים
קישורים
עוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
New@News1.co.il